Vi som shoppar danska barnkläder del 17
sen skulle jag ALDRIG låta mian barn börja vid 12 månader aldrig nånsin, det är på tok för tidigt.
sen skulle jag ALDRIG låta mian barn börja vid 12 månader aldrig nånsin, det är på tok för tidigt.
Godmorgon..Colibri mössan hur är den i stl..min tjej 4 år har nog lite stort huvud eller så kanske det är det att hon har mkt hår, men hon har i alla fall 54/56 på mössor..vet inte om jag ska ta 3-5 år eller 5-6..är dom väldigt strechiga eller tajta i modellen??
aa ok bra tack för svaret=)
Men vet inte vad jag fått det ifrån..fanns ju bara 1-2 år 3-5 och 6-8..ska jag ta 6-8 då..låter lite väl stort eller??
Fast 6 -8 år låter ju jätte stort, fast de e kalrt hellre för stor än för tajt flr stor går ju att fixa
Tar den större blir nog bra.Ingen som har rabatt kod till my-beby eller=)?
De blev 6-8 år blir nog bra, sen hitta jag ern gul lurv fleece för 250 som hittat ju=)
På Ajabaja hitta jag lurven..men de var nog sista för efter jag lagt beställningen försvann den
Jag hoppas min nya Lurv jacka kommer idag=)
Helt OT men har någon här handlat skor på www.eshoes.se??
Jag har köpt ett par gummistövlar..det stod 2-4 levarnas dagar men det var typ 8 dagar sedan nu,, dom svarar inte när jag mejlar heller å har inte fått nåt nummer så jag kan spåra varan.
Hej tjejer
Idag kom Colibri mössan och den större storlekn blev jätte bra så tack för tipsen
Fast hon ville knappt prova den men ett par sekunder fick den vara på huvudet i alla fall. Lite föör van att få nya kläder kanske