Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag är himla sugen på en rainbow men samtidigt så funderar jag på en rocket Solig får bli ett besök till Malmö för att hitta årets overall. Måste sälja lite på Tradera först.

Mitt Salg-sug börjar komme nu Drömmer

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Söker som en galning efter en ny molooverall från förra årets kollektion men det känns mörkt Obestämd tösen har blivit helt kär i den overallen Oskyldig

Blir en rolig utmaning då 104 är en svår storlek Tyst
    Himla roligt att även hon börjar få upp intresset över de som ska inhandlas. Molos enhörningar får gärna vara med överallt.

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Tessie2022 skrev 2011-08-31 16:29:21 följande:
    Är det någon här som vet hur Hummels vantar är i storlek? Sonen hade storlek 3 på sina reima vantar sen förra året och de passar bra även nu.. Tror ni han ska ha 3 i hummelvantarna oxå (ska beställa så jag kan tyvärr inte prova Rynkar på näsan..)?

Tacksam för svar då jag aldrig haft Hummel tidigare...  
    Jag gillade våra vantar som kom med i overallen, men tösen var liten så jag har svårt att veta ut smidiga de är..Obestämd

Vad har hänt med Tradera och Molo...1 krona för en klänning i aquaflower Kräks dem är ju inte så vanliga Förvånad
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    jannah skrev 2011-09-26 17:16:45 följande:
    Nån som sett dessa babybyxor i nån webshop? Letar som en galning, utan resultat... Rynkar på näsan
    Ohh vad fina Oskyldig
    WTF skrev 2011-09-26 17:18:22 följande:
    Ingen som ska på Småfolk-salgen? 
    VIll VIll men vet ej Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

I kväll har jag avslut, så spännande alla auktioner har utrop på 1krona. Det finns fortfarande många fynd kvar Solig

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2011-10-02 13:28:23 följande:
    I kväll har jag avslut, så spännande alla auktioner har utrop på 1krona. Det finns fortfarande många fynd kvar Solig
    *IGNORERA blev tyvärr fel tråd Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    backi2008 skrev 2011-10-02 15:22:48 följande:
    Sitter och funderar på att beställa några småfolk tröjor till sonen och ser att de finns i storlek 104/110. Har den storleken funnits förut?? 98/104 är för litet och 110/116 lite stort, då borde 104/110 bli bra eller vad tror ni??? Han är en rundis ca 104 cm lång en ren 110a på tex VV eller lindex. Pops tröjor blir det 110/116 utan problem.
    Den låter alldeles perfekt för dig, har själv ej köpt några småfolk tröjor. Jag har själv aldrig hört om den innan  Förvånad
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Jag kör från helsingborg och med färjorna över förhoppningsvis på onsdag och sen på lördag. Kommer möjligen åka med några andra men inväntar svar. Blir ej det av så finns det gott om plats i min bil ;)

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Be Lu skrev 2011-11-06 18:57:07 följande:
    Åh är så avis på er som ska på Salg, vill också. Får bli nästa gången. Är det en Salg på våren också och i så fall när?
    Det är det men kan inte förtillfället säga när tror dock det är runt morsdag om jag ej minns fel.

Nu har jag bestämt mig det blir en tur på onsdag om de finns plats annars blir de fredag och lördag Solig 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Bilen var full, -någon som bor i närheten av Helsingborg och vill åka med mig på onsdag. Jag har bil och allt!

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    H o p e skrev 2011-11-08 00:14:45 följande:
    Hej, någon som vet hur Molos klänning Caroline resp Caeley är i storlek? Funderar på om jag ska ta en baby i stl 92 eller flick i stl 98. Någon som har koll?
    Jag tycker Caro. är kortare medan Cael. kan enkelt bli som ett nattlinné. Innan var skillanden mellan flick och baby rätt stor. Chansen är att det kan bli lite för stort men jag har själv ingen liten att prova på :)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2011-11-08 15:48:31 följande:
    kan du tänka dig köra över Malmö? Vet att greksmurfen skulle hoppa på där i så fall.
    Ner till Malmö javisst :D

Skev till dig på FB kram! 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Har helt kärat ner i mig i fotbollsprintet, söker en filt och en haklapp men det var svårare än vad jag trodde. Sen kan man tyvärr inte lägga allt för mycket. Den 23 November vet jag om bebisverkstan kan starta :D 

♥мєℓιηα
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17