Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Jag är himla sugen på en rainbow men samtidigt så funderar jag på en rocket
får bli ett besök till Malmö för att hitta årets overall. Måste sälja lite på Tradera först.
Mitt Salg-sug börjar komme nu 
Jag är himla sugen på en rainbow men samtidigt så funderar jag på en rocket
får bli ett besök till Malmö för att hitta årets overall. Måste sälja lite på Tradera först.
Mitt Salg-sug börjar komme nu 
nu ska jag snart till vår lokala barnbutik och kolla på Molo 
Söker som en galning efter en ny molooverall från förra årets kollektion men det känns mörkt
tösen har blivit helt kär i den overallen 
Blir en rolig utmaning då 104 är en svår storlek
Himla roligt att även hon börjar få upp intresset över de som ska inhandlas. Molos enhörningar får gärna vara med överallt.
..)?
dem är ju inte så vanliga
Börja bli salgsugen...

Resåren ska vara så, ger en fin passform!
I kväll har jag avslut, så spännande alla auktioner har utrop på 1krona. Det finns fortfarande många fynd kvar 

Jag kör från helsingborg och med färjorna över förhoppningsvis på onsdag och sen på lördag. Kommer möjligen åka med några andra men inväntar svar. Blir ej det av så finns det gott om plats i min bil ;)
Bilen var full, -någon som bor i närheten av Helsingborg och vill åka med mig på onsdag. Jag har bil och allt!
Har helt kärat ner i mig i fotbollsprintet, söker en filt och en haklapp men det var svårare än vad jag trodde. Sen kan man tyvärr inte lägga allt för mycket. Den 23 November vet jag om bebisverkstan kan starta :D