Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Smiter in hos er vänner, berättar för er som ej hunnit rösta på mig till Årets blogg 2010 i Finland att passa på nu, imorgon är det sista röstardagen
bambinidolce.blogg.se
Jag hoppas också att allt är väl med er alla i vanlig ordning. Snart är det jul. Och jag har t.om shoppat åt bebbolane men dock inget danskt än
men de kommer nog då kassan blir lite mer välfylld.
För vänner berättar man saker ^^ så¨jag hoppas denna bild talar för sig själv vad som sannolikt växer i min mage.

Ingen här ikväll?
Blir ju så sällskapssjuk när det är så här tomt i tråden. ![]()
Nädu, så lättskrämda är di nog inte.
Så kul när du tittar in ibland.
Hoppas det blir oftare och oftare.
Tycker Alvin har blivit så stor. Vad tycker han nu om att bli storebror också?
psst, har en liten jultävling i bloggen
presentkort värt 400 kronor
kika dit...
Hej alla, ville bara berätta att nu är våran dotter här, hon kom med det planerade snittet 21 april
Allt är fint med oss. Hon vägde 3750 gram och var 49 cm lång. nedan har hon på sig sin första suit, från Småfolk, så den måste ju visas upp
Ha en fin foortsatt påsk. Kramar till er alla, nej jag glömmer ej bort er, men det har varit för tungt att vara här inne sedan Lova dog.

tack snälla ni ![]()
tack alla ![]()
tack igen bara...
Hej alla. Mer än tusen år sen jag var här inne. De gamla kändisarna känner förhoppningsvis igen mig, veteranerna alltså som varit här i 4-5 år och mer
Nån som tänkt köpa denna söting? Blev rädd för priset men den är så söt tycker jag.... (finsk sida)
www.lastentaikamaa.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/