Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Grymt avis på alla bäbismagar Har en fråga..kan man betala till utlandet över internetbanken? Med iban och sånt? Eller måste jag gå till banken? Och hur sätter jag in rätt belopp? Alltså rätt växlingskurs och så?

Leggings i 104 vore underbart
Måste ju skriva det här oxå
ÄLSKAR IdaT!!
Har försökt få tag i en IdaT overall, varit jättenöjd med dom vi haft, de har sett ut som nya när jag sålt dom (slitstarka och jättebra) Men missade den enda som var ute på Tradera i rätt storlek med typ 3 kr 
Till slut tog jag en chansning och mailade IdaT och frågade om de möjligen hade nån kvar, fick tillbaka ett mail att hon skulle kolla när lådorna kom tillbaka från salgen som varit om jag kunde tänka mig att vänta och så..Inga problems, väntar så gärna
Och tänka sig!! Det hade dom, visserligen endast enfärgade (inga figurer på) röda men till vilket pris!!
200dkk för en overall är ju superbilligt! Så glad!
Och vilken service att kolla i "salglådorna" och maila tillbaka och skicka!
Jag e här!

Har försökt få tag i en IdaT overall, varit jättenöjd med dom vi haft, de har sett ut som nya när jag sålt dom (slitstarka och jättebra) Men missade den enda som var ute på Tradera i rätt storlek med typ 3 kr 
Till slut tog jag en chansning och mailade IdaT och frågade om de möjligen hade nån kvar, fick tillbaka ett mail att hon skulle kolla när lådorna kom tillbaka från salgen som varit om jag kunde tänka mig att vänta och så..Inga problems, väntar så gärna
Och tänka sig!! Det hade dom, visserligen endast enfärgade (inga figurer på) röda men till vilket pris!!
200dkk för en overall är ju superbilligt! Så glad!
Och vilken service att kolla i "salglådorna" och maila tillbaka och skicka!
IdaT hamnar på min favoritlista för evigt