• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-12 18:53:02 följande:
    Det fanns gott om fina ränder, mycket vårens i större storlekar. Så busbellan och everlon har fått mycket fint. H80 hittade ändå fina ränder till dig även om ingen var rödvit ;) Mawe inga gamla velourjackor men jag hittade några från hösten. Överlag en ensidig salg, hade jag bara haft Max att handla till skulle jag blivit besviken. Dock skiljer sig katvigs salger mycket från gång till gång. Smultron via smultronmaken på hans coola mobil ;)
    Låter bra Glad
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-12 19:13:39 följande:
    Liljan: Köpte miniapple sommarsuit, vårens gröna sommarsuit + matchande puffshorts till Maia, lilagrön suit, vårens rosagröna klänning, brun miniapple hjälmis, rödvit och lilagrön velourklänning, gråturkos body. Igen citerad via makens mobil
    skriv gärna vad du hittade till mig när du har tidGlad
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-12 19:37:23 följande:
    H80: Gulrosa body + tshirt, lilavit body + tshirt, vårens rosa body, rosarosa suit, miniapple turkos klänning, vårens rosarosa velour klänning +en liten rosa midiapple hjälmis för att fylla ut :)
    åh, det låter ju underbart. O matchande till tjejerna (antar jag) helt perfekt
  • h80

Ni som har varit på salgen, ni lägger väl in bilder Skrattande

• h80
    karmasus skrev 2010-06-12 20:35:13 följande:
    www.busochrackartyg.com började sin sommar rea precis...
    såg det, fanns massa fint som jag ville köpa, men inget i rätt storlek Rynkar på näsan
  • h80
    karmasus skrev 2010-06-12 20:31:11 följande:

Hallåee.. jag behöver lite hjälp med fb. Tänkte lägga ut lite bilder i dansktråden, MEN jag vill itne att de ska synas för alla i hela världen. Jag har frågat en gång innan men glömt det.. suck

Jag har provat lägga ut och när jag kollar min sambos konto så syns det att jag lagt upp bilderna i tråden trots att de ligger i en mapp som bara jag kan se...

Heeelp..

inboxa gärna så behöver jag inte ställa samma fråga igen..Skrattande

jag lägger upp mina bilder direkt i tråden o alla som är medlemmar kan ju se dom. O de som är mina vänner o medlemmar i tråden ser det som en kommentar från mig på sin sida. men de som är mina vänner men inte medlemmar i tråden kan inte se bilderna om det är det som du menar?
  • h80

Smultron: är du hemma eller fortfarande på väg hem?

• h80
    Stormis skrev 2010-06-12 21:20:42 följande:
    Smultron har dragit til mormor för att kränga loppis imorgon så hon är nog ganska off idag.

Jag lägger upp mina och Bublans bilder strax
    tack, då vet jag Glad
  • h80

det går inte att lägga upp bilder på fl, har inte funkat på hela kvällen, men ni som har varit på salgen kan väl lägga det på fb?  nyfiken på att se juuu

• h80

Nu blev det en lite reabeställning på BoR iallafall

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17