Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!
    Här har det natt-shoppats ser jag! Skrattande
    Kul att ni fyndat lite, här knakar skåpen av kläder så jag känner inget behov just nu... Eller rättare sagt så är kontot tomt! Få se om det är några godbitar kvar på slutrean.

• Ocikatten

HKLÖÖ... Amen va f*n... Kunde jag inte läst mitt eget inlägg ovan? Kontot är TOMT!!
    VEM var det som tipsade om Poppilopp??
    Ja, ja, lurv-lådan är ju inte full, de hänger ju i garderoben... Drömmer

• Ocikatten

Åh, hade gärna varit med på dansk-träff men har ingen som kan hämta Marcus hos dagmamman. Vill inte skippa dagmamman heller för det är näst sista dagen på sex veckor och Marcus älskar sin dagmamma... Får hoppas på fler träffar!!

• Ocikatten
    solouniko skrev 2010-06-27 21:19:47 följande:
    Tjejer, hjälp mig nu! Är jag helt knäpp som tänker att Milla kommer använda sina vanliga kläder (mest molo, NS och katvig) till hösten när hon börjar på förskolan? Kläder är väl till för att användas? Visst kanske vi köper liite mer baskläder, men mestadels blir det såklart det som redan finns i garderoben. Hur gör ni?
    Vi använder allt i garderoben hos dagmamman, det är både Molo, NS, Småfolk, Kamelont, Lindex osv. Ibland blir det väl några jäkliga fläckar som inte går bort men det får man räkna med, annars klarar sig kläderna helt ok tycker jag!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-06-29 15:05:31 följande:
    hejhej...

tittar in en snabbis nu....
    NU har jag SEMESTER minst 1 år framöver{#emotions_dlg.flower}
    weeeeeeeeeeeeeee
    Låter ju inte helt fel...
    Jag börjar få noja över att min 2-års semester tar slut om en månad!! Förvånad
    Fast jag insåg just att mitt nya jobb ligger ganska nära IllerHiller och det ska bli spännande att besöka den butiken! Tungan ute
  • Ocikatten
    stökmamma skrev 2010-06-29 15:35:55 följande:
    Solen tog en för mig välbehövlig paus så jag kikar in här.
    värmebölja och ögonallergi är inge skön kombination här.

blev lite trösthopping på est, bättre sent än aldrig
    som nån skrev tidigare så är det mesta hos dom flesta ur rensat
    Ja, konstigt, undrar vem som har shoppat slut på allt. Inga skyldiga här va??? Drömmer 
  • Ocikatten
    Quiet thoughts skrev 2010-06-29 18:12:20 följande:
    Jag tittar in som hastigast och önskar er alla en skön sommar.
    Jag glömmer er inte det vet ni, och skall återkomma så småningom hoppas jag.

kärlek/ Quiet thoughts.

ps. ni har väl inte missat min minnestatuering som Lova ritade?
    Har läst din blogg och tycker att minnes-tatueringen var underbar! Hjärta
    En skön sommar till er med!
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-06-30 15:23:23 följande:
    Det var ingen riktig dumper bil, men sonen som verkligen befinner sig i en gaffeltruck och dumper period, ropade lyckligt -Min dumper tröja!
    När han fick denna med cementbilar:
    www.familiebutikken.no/genser-smafolk.html
    William 000213, Lowe 070712
    Ha, ha, den där jagade jag mig galen på när de kom i våras, ville ha den ljusa med gula betongbilar! Slutade med en DYR nota från Danmark...
  • Ocikatten
    FL Lisa skrev 2010-06-30 14:48:40 följande:
    nu kommer jag också med en kommentar i ämnet. Sitter här med en katalog från Molo (sitter dock på jobbet så kan inte fixa bild nu men någon annan kan säkert hjäla till med det)

I den här katalogen skymtar iaf några lurvar. (med reservation för lite fel då alla lurvar inte är helt lätta att se)

lila med svarta kanter
    mörkgrå eller svart med gröna kanter
    mörkgrå eller svart med röda kanter
    ljusgrå med någon rosa eller orange variant på kanterna
    ljusblå med gröna kanter
    rosa? med svarta? kanter
    Nej, nej, nej, nu hänger det åtta lurvar i olika färger o storlekar i garderoben så jag kan inte köpa fler!!! Tungan ute Senast gjorde jag ett fynd på Poppilopp, grå med blå kanter 249:- HELT OK! Det fanns ju bara en grön i växalådan i den storleken...
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-06-30 16:04:16 följande:
    hehe jag har med 8-10 st och en på väg hem MEN jag SKA ha en gul fick reda på att den har ljusråååsa kanband Hjärta
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    Ja, nån mörkgrå eller svart kommer jag ha svårt att motstå...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17