Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:00:58 följande:
    jadå det gör dom nog så billigt kommer du inte undan nämen jag blev med förvånad men det har hänt mig två ggr jag shoppat på mybaby
    Fasiken då  

Men då vet jag att det KAN hända så då behöver jag inte oroa mig för det Blev bara glad när jag kollade kontot liksom "huj va mycket kroooonor"
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:01:34 följande:
    eller hur. hellt galet billigt. men frakten blir det ju bara 29kr
    snacka om FYND
    solouniko skrev 2010-05-08 22:02:20 följande:
    OT men på onsdag får vi nycklarna till vårat hus  Åh så sugen jag är!! Men jag blir GALEN på våra nya sängbord som vi beställde i början på mars och det skulle ta 2-3 veckor och dom har ännu inte kommit  Inte kan dom ringa heller och säga att dom är försenade eller vad som helst, BLÄ! Nåja vi har ju ett par likadana i annan färg bara så det är ju inte kris, men tycker det är dålig service ändå! *surar*
    Å va härligt!! {#lang_emotions_sunny}

Trist med dålig service {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:05:36 följande:
    huuu ja vad mååånga kronor men fina bläkesprutter åhhh kuuuuul. så spännande. på tal om dålig service.. min kompis fick vänta i 8 veckor på diskho och diskbänk  hon fick diska i duschen
    Bläkesprutterna är värda varenda krona Vilket fult jäkla ord förresten
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-09 09:15:41 följande:
    Godmorgon girls.3:e natten utan napp för Liams del avklarad, det har verkligen gått super bra, inget gnäll efter den, bara nattningen som tagit något längre tid, från 5 minuter till ungefär 3 timmar Tror nästan vi måste fira med lite shopping minsann, ingen som sett Småfolk t-shirten med figurer i storlek 98/104 nånstans?
    Duktig Liam {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-09 09:21:28 följande:
    Måååårning sötfisan Allt bra med er?Jaaah, han är duktig han
    Vi e snoriga som tusan annars är allt bra
  • RååSa BuBBlan

Finns väl några som gillar NS här va?  Fridolina.se har rea på dom, trodde inte dom fick reas på nätet`? {#lang_emotions_dreamer}

Inte min butik!!

• RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-05-10 10:18:40 följande:
    Jag såg också det och ville gärna ha en skjorta, men 44 kr i frakt kändes inte så lockande. Då kan jag lika gärna köpa den någon annanstans till fullpris. Tror de ska sluta sälja NS så det är kanske därför.
    Aha.. Skojig frakt {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-10 10:25:47 följande:
    Nu sitter jag här i barnvagns djungeln igen...nån som kan tipsa om nån shysst vagn?Vi kommer nog sälja P&T:n efter sommaren och då köpa en ny vagn till Meja.
    Vad vill ni ha för typ av vagn? Du gillade ju inte Buggan va? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17