Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 10:52:47 följande:
    Jajjemensan! Jag har varit tokförkyld ett tag men nu står jag på benen utan alvedon som stöttepelare iaf Hur är det med er?
    Fy då, skönt att du mår bättre nu Verkar som det är envisa förkylningar som härjar.

Jodå det är bra med oss, Meja är inne i en halvt jobbig gnäll period men det går väl över antar jag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 11:00:18 följande:
    Ja det är skönt, skönast är nog att Oliwer för en gångs skull inte blivit smittad. Känns som vi VAB:at sedan september Han åker på allt jämt han.Å gnällfisperioder kan vara påfrestande på nerver & tålamod! Hoppas den går över snabbt! Säkerligen någon utvecklingsfas?
    Ja man tar det ju hellre själv än att dom små blir sjuka.
    Här har barnen, peppar peppar hållt sej ganska så friska, bara Meja som hostar för jämnan. Liam verkar klara sej undan alla bacilusker, han har bara varit sjuk 1 gång under sina 3 år

Ja uff, alla dessa faser, kan man inte slippa undan dom på nåt vis? Fast jag ska nog inte klaga, hon är ju snäll och skötsam annars.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 11:18:02 följande:
    Ja eller hur, hellre en själv än barnen.Han får ständigt feber, förkyldningar, öroninflammation, halsfluss eller andra halsinfektioner osv. Om jag hör på andra föräldrar så verkar det vara ganska typiskt för astmabarn.Medans exempelvis magsjuka osv. får han aldrig även om det går på dagis (haft en gång) Vattkoppor har vi försökt smitta honom med i en månad nu men icke Tydligen inte hans grej, han kör feber han Haha ja gu så gött det hade varit att få slippa undan dessa faser, bara smita förbi lite obemärkt sådär. Men men allt har ju faktiskt sin charm med de där små. När man börjar tänka på allt som händer i deras små kroppar och sinnen är det ett under att de inte är kinkigare
    Ojdå, ja han verkar gilla sjukdomar den lilla busen
    Magsjuka är ju skönt att slippa, iof inte så roligt med feber heller men magsjuka är nog det värsta.
    Antar att Liam slipper undan eftersom han inte är på dagis, men hursom så verkar han ärvt sin pappas immunförsvar, han är heller aldrig sjuk.

Fast vi blev nog ganska bortskämda med Liam, han var alltid harmonisk som bebis. Meja är lixom lite krångligare, men så är det väl med flickor
    Men visst har det sin charm, man skulle nog försöka njuta lite mer även om det är svårt när det bara gnälls och gnälls.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    na96gen skrev 2010-05-07 11:25:38 följande:
    Ja, ha ha, det beror säkert inte på att hon är flicka
    Är dock glad att jag fick det snälla barnet först, annars hade det nog inte blivit mera barn
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar.

Här var det minsann lugnt, jag som hade hoppats på lite hjälp angående klädval
    Kanske nån som smyger runt här inne trots tystnaden?

Ska ju på dop idag och jag kan inte bestämma mej för vad Liam ska ha på sej. Pike eller skjorta? Blå jeans eller vita jeans?
    IMG_5893.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2010-05-08 09:23:12 följande:
    godmorgon.jag håller med lillronya om vita jeans och skjorta
    lillronya skrev 2010-05-08 09:15:44 följande:
    Godmorgon!Vita jeans och skjorta, tycker jag.
    Är nog mest inne på skjortan men kan inte bestämma mej för om det ska bli blå jeans eller vita.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon girls.

3:e natten utan napp för Liams del avklarad, det har verkligen gått super bra, inget gnäll efter den, bara nattningen som tagit något längre tid, från 5 minuter till ungefär 3 timmar

Tror nästan vi måste fira med lite shopping minsann, ingen som sett Småfolk t-shirten med figurer i storlek 98/104 nånstans?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-09 09:20:24 följande:
    Duktig Liam
    Måååårning sötfisan

Allt bra med er?

Jaaah, han är duktig han
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-09 09:23:49 följande:
    kuul. tror inte den finns om du vill ha den i blåa nyanser. annars finns den andra på ajabaja
    Nä jag har letat men hittar den inte, äh, får helt enkelt vänta tills Småvi får in den igen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-09 09:27:17 följande:
    Hejsan.Tänkte lägga upp lite kläder på FB ikväll eller när jag hinner. Någon som vet om det finns någon inställning där jag kan dölja så att bilderna inte syns för mina vänner typ? eller att de inte kommer upp i senaste inlägg sidan?Orkar inte ha kommentarer från såna som inte förstår sig på storheten i danska barnkläder Har även min chef och lite löst folk på min vännelista som jag inte vill ska se vad jag pysslar med jämt
    Hej hopp

Fast om du lägger upp bilderna direkt i gruppen så syns dom bara för gruppen samt dom som du är vän med som är med i gruppen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17