Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hzl skrev 2010-06-09 15:57:06 följande:
    vad har din dotter gjort med benet?

Ja jättefin lurv i bt, unisex skulle jag säga.
    hon har hoppat studsmatta samtidigt som 2 6åringar och en treåring.... en fraktur
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

tack tjejer!
    finns ju inte så mycket roliga enf leggings till Stella men hon har ju visserligen ingen knappis..... än..Drömmer men till Loppan ska vi leta lite, ni kör alltså bara leggings o tröjan??

Stormis skrev 2010-06-09 21:47:34 följande:
    Typ allt enfärgat. Kanske inte rött, men det mesta. Finns ju de flesta färger där .

Och IDAG kom ditt paket iväg. Med DHL så frakten blev nästan precis. Topputräknat av dig . Förlåt mig så hemskt mycket Skäms.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Det va väl ingen brådska men räckte pengarna? annars sätter jag in om det fattas
  • stökmamma
    Stormis skrev 2010-06-09 22:00:45 följande:
    Lindex 3/4-leggings 3f2 passar perfekt till. Superfina i färgerna . Leggings till knappis funkar ju (för att Karla kräver det...), men snyggast är ju smalare jeans eller nåt lite tjockare. Tycker jag... Fast vi anv nästan bara leggings .
    fanns INGET kvar av det i rätt strl här sist

Hur ofta syskonmatchar man?? Drömmer
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-09 22:05:56 följande:
    På tal om leggings så måste jag slå ett slag för HMs trekvartisar..Jättefina och nästan gratis
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    såna har stella i alla färger skulle behöva kompletera lite till men den butiken saknas i närområdet

Ot men nån som har koll, vart hittar man roligast till sig själv, KappAhl el Lindex ? nåt som passar på skolavslutningen och som ska prövas med 3 barn
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-09 22:13:16 följande:
    Börjar på ministorlekar Har fixat redan-Grattis till fina köp
    stökmamma skrev 2010-06-09 22:10:33 följande:
    såna har stella i alla färger skulle behöva kompletera lite till men den butiken saknas i närområdet

Ot men nån som har koll, vart hittar man roligast till sig själv, KappAhl el Lindex ? nåt som passar på skolavslutningen och som ska prövas med 3 barn
    Jaaa din stad har verkligen ont om bra affärer..Men ska du ha till dig så hade jag nog satsa på e-center och Lindex
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Trevligast tjejer där iallafall   får se hur vi överlever först en 6års spruta och sen ett gipsläkarbesök på två helt olika ställen. Rsiken finns att mamman kommer vara lite slut
  • stökmamma
    Stormis skrev 2010-06-09 22:17:47 följande:
    Lindex har massa fint till oss nu tycker jag. Är det ett ålderstecken tror ni...
    kan vara
    men det är ju den där minielefanten utan bomber......Obestämd inte ofta nåt sitter bra tyvärr
  • stökmamma

nån som är kvar och har tips på vad man ger en nybakad student?? Låtsaskusin dessuton
    blir bilmekaniker i morrn och vi ska på sttudentfest

• stökmamma
    lillronya skrev 2010-06-09 23:51:50 följande:
    Någon typ av verktyg kanske?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    funderade på det men vet inte riktigt om ÖoB har nåt riktigt att erbjuda
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17