Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Går som i dvala här hemma. Har varit vaken med Ella typ hela natten
Åh, är allt lite avis på dom som är på salg, men man får väl hoppas på att stormis hittar lite fina kläder till mig
Det fanns gott om fina ränder, mycket vårens i större storlekar. Så busbellan och everlon har fått mycket fint. H80 hittade ändå fina ränder till dig även om ingen var rödvit ;) Mawe inga gamla velourjackor men jag hittade några från hösten. Överlag en ensidig salg, hade jag bara haft Max att handla till skulle jag blivit besviken. Dock skiljer sig katvigs salger mycket från gång till gång. Smultron via smultronmaken på hans coola mobil ;)
Liljan: Köpte miniapple sommarsuit, vårens gröna sommarsuit + matchande puffshorts till Maia, lilagrön suit, vårens rosagröna klänning, brun miniapple hjälmis, rödvit och lilagrön velourklänning, gråturkos body. Igen citerad via makens mobil
H80: Gulrosa body + tshirt, lilavit body + tshirt, vårens rosa body, rosarosa suit, miniapple turkos klänning, vårens rosarosa velour klänning +en liten rosa midiapple hjälmis för att fylla ut :)
Lj2:fina gråturkosa shorts,orange långärmad tröja med äpple på,lilagrön bomullsklänning,grårosa tshirt,vitlila tshirt+leggings, gröngrön mössa+en turkos miniapple tshirt i fel storlek (104)som du får antingen spara, vålda på eller sälja... Min hjärna blev visst överhettad där på slutet;)
som ordnade hemleverans!!
kommer spana myyycket mer på katvig i framtiden!!! 
TACK SMULTRON 

du har väldigt bra smak måste jag säga