Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vad är det för fototråd?
    *nyfiken*

• OsynligtSmåkryp

Trillade också dit på Lillabebben! Blev en lila/gul suit i strl 56 och en grön/grön i strl 62. Och så en grön/grön mössa till någon av storkidsen!

• OsynligtSmåkryp

Busbellan: Här blir det ett Wii till hela familjen, en varsin vetevärmare i form av ett djur, Häxan Surtant på DVD, en varsin Barbie och så en varsin sån där populär hamster som jag tappat namnet på, men dom rör sig och låter...Till det får dom hamsterkläder och en polisbil/flygplan. Färre men dyrare saker och på pricken vad dom önskat sig!

• OsynligtSmåkryp

Busbellan: Skriver på telefonen så jag kan inte citera. Barnen har tjatat om dessa hamstrar sedan i somras då vi köpte en till lilltjejens kompis i present, borde bli uppskattat så mkt som dom tjatat! Och Wii tjatar sjuåringen om, vi är väl typ sist i landet med ett sånt, haha!

• OsynligtSmåkryp

Busbellan: Jag har strl 4-5 år till min 5-åring med små händer, dom är alldeles lagom till henne.

• OsynligtSmåkryp

Vad tror ni det går bäst att sälja, på FB eller Tradera? Är det vanliga märkena, NS, PoP, Småfolk, osv.

• OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-12-09 18:42:32 följande:
    börja med FB och fortsätt sedan med T
    Jaa, kanske det, är ju gratis på FB...Men då blir det kanske för sent med T, julen är ju snart här...*ler*
    Men jag måste bli av med lite har jag insett, har börjat lessna lite på tjejernas garderober, vi använder samma favoriter jämt (även om det inte alltid är mina favoriter...)
  • OsynligtSmåkryp

Kikar in.
    Skriver inte så mycket längre då orken tryter, men jag läser varenda inlägg.

Går mest i väntans tider här, dryga två veckor kvar till bebis nu, men jag hoppas h*n kommer lite tidigare för det är drygt med molvärken och trycket nedåt heeeeela tiden...*suck*
    Men bara för att det är MIN önskan så kommer bebis behöva vräkas ur sin etta två veckor efter bf.

Shoppar gör jag inte så mkt, ekonomin tillåter inte massor, men ett par julkalender-inköp har det blivit, både till bebis, mig och storbarnen iallafall, kan ju inte ha totalt shoppingförbud!

• OsynligtSmåkryp

Butte: Ninerna hittade hit idag, massor av tack!!!!!!!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17