Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-05-10 10:35:46 följande:
    Hoppar in och säger Urban Jungle eller Bugaboo !!!Har båda och de kompletterar varandra såå bra Skulle jag välja bara en skulle jag välja UJ.
    Jag gillade inte att ha Bubblis framåt så tidigt {#lang_emotions_undecided} Annars är UJ en underbar vagn att köra *lööv*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-05-10 10:42:18 följande:
    Ahh jag vill med ha ny vagn! Sambon däremot tycker jag är löjlig... *GRRR*  Jag vill ha en bugaboo bee...!
    Jag vill ha en BB cam OCH en BB Bee   Gubben tyckte dock det va liiiite dyrt
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-10 10:47:27 följande:
    Det ska vara vändbar sits, hyfsat liggläge, smidig men ändå bekväm att gå lång promenader med, även skogspromenader. Vart lite sugen på en Bee fast jag egentligen tycker den är A P ful, men den verkar inte vara nån promenad vagn direkt.
    Hm.. Njaäe.. Bee är inte nån vidare prommisvagn tycker jag {#lang_emotions_undecided} Men jädrans smidig med massa bra funktioner i litet format..

Här är den kanon då den är typ den ENDA vagn med dom funktionerna som går in i min pyttebil
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-05-10 10:49:41 följande:
    Åhhhh en Bugga med liggdelen är ju sååå fin. Avis på dig som ska få köra en sån
    Å faktiskt inte säkert att det blir en Cam   Bor ju på landet nu vettu
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-05-10 10:55:01 följande:
    Men inte kan du överge världens bästa vagn till den nya lilla familjemedlemmen Tänk vad avis h*n kommer vara på sin syster som fått åka bugga massor.
    Men alltså... Januari ute på landet och en Bugga e sådär halvpraktiskt
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-10 10:52:47 följande:
    Naeh jag misstänkte nästan det :-/ Den verkar ju va kanon annars men som sagt, måste ha en vagn som funkar att gå långa prommisar med.Hi hi, vi har ganska så stor bil så det är inget krav för oss, eller ja, den får ju inte vara tok stor.Har spanat lite på Emmaljungas Ozone city, den verkar rätt oki, fast jag tycker nog den är lite små ful.
    Vet inte vilken det e? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-05-10 10:57:55 följande:
    Sant så sant.
    Vi får se

Detta ska ju gå vägen först o främst, nojjar mer än nånsin denna gång {#lang_emotions_undecided}  *sover dåligt*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-10 10:59:43 följande:
    Kan inte länka men kolla på Emmaljungas hemsida
    ska kika sen
  • RååSa BuBBlan

Go kväll!

Hemkommen efter en underbar dag på barnakuten med Bella, jag är helt totalt slut!!

Hennes jäkla UVI bråkar än, å nu va de nära att vi skulle knoppa över {#lang_emotions_undecided} Men vi fick efter lite kompromiss ta ultraljud på remiss istället.

Gääääsp va Bubbelmamman e vimmelkantig

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-05-10 20:56:02 följande:
    Oj! Go kväll!Åh stackaren Förstår att ni är slut bägge två.
    Nä hon e pigg   Inte nämnvärt påverkad faktiskt   Mamman däremot är helt ragglig i hövvet {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17