-
Jag lade in mig i bilen i körtrådenTjollabolla skrev 2011-05-21 14:20:42 följande:HAHA ska du åka själv på söndagen? Ja men vi kan boka in dig i vår bil, ingen annan som sagt nåt än om att dom vill med så...
-
OkejTjollabolla skrev 2011-05-21 14:35:02 följande:Neej absolut inte, du åker ju inte så långt! Vi är ju ändå 4 i bilen ända härifrån så det kommer inte kosta så många kronor ändå
Vi kan ju höras närmre om tid och plats, vi pratade lite om att försöka komma iväg vid halv nio, sist körde vi halv tio och då var vi långt ifrån bland dom första och dessutom tror jag vi körde rätt direkt, måste ha lite felmarginaler 
, bestämm ni bara var som är lättast så träffas vi där. Burger King ligger mitt emot Ilva så det är lätt att se, annars kan vi ses vid Jysk som vanligt
och sedan ta oss bort till Burger King. Vad tar det från Kristianstad? 1 timme?
-
Nu ligger mina salgbilder i BT

-
Jag tyckte att utbudet som jag var ute efter, t-shirts i stl 104 och 110 till pojk fanns det gott om för en gångs skull. Enda som överhuvudtaget inte fanns var ju linnen vilket vi hade behövt. Men annars tycker jag att utbudet var överlag bra, men det beror nog på vad man är ute efter.Buttelina skrev 2011-05-25 22:40:32 följande:åhh fint!! vad tyckte du om utbudet? den där röda korset tröjan hade bella nog velat ha
Röda korset tröjorna (båda
) fanns det en hel del av så det hittar du säkert imorgon
-
Jag kan se bilderna från min.
Harley skrev 2011-05-27 11:34:08 följande:Måste bara fråga.... Ni som har Iphone... Kan ni se bilderna från bildtråden i telefonen? Jag kan det inte
-
Den med luva hade jag i min påse i Onsdags och eftersom jag inte vill ha luva försökte jag få någon annan att ta den, men ingen nappade. Vilket ju var tur för digButtelina skrev 2011-05-27 14:15:44 följande:jaa underbara lurvar
Så fin den är, hade den varit utan luva hade den varit min
-
Detta kom idag, någon som är sugen på att åka

Invitation til Katvig Lagersalg
Nyt! Tilmeld dig arrangeret fælles bus t/r fra Århus om søndagen
Masser af spændende, økologiske og moderigtige varer fra tidligere kollektioner samt kollektionsprøver fra både tidligere og nuværende kollektioner. Der er varer i alle størrelser. Men udvalget i de små størrelser kan være mindre.
Vi glæder os til at betjene dig

Lørdag 18/6 kl. 14-19,
Søndag 19/6 kl. 11-16
Mandag 20/6 kl. 14-18
Langebrogade 6 (kælderen under 6E og 6F)
1411 København K.
Barnevogne kan parkeres i gården - kan ikke tages med ind.
Parkering på gade til alm. takst.
Afstand 500m til Christianshavns Metro.
Arrangeret fælles bus t/r fra Århus om søndagen.
-
Ah, jag var altså sen
Vet inte om jag skall åka, det beror på om någon annan åker. Tror inte att jag åker själv, fast man vet ju aldrig 
-
Du bör få ett mailRååSa BuBBlan skrev 2011-06-01 13:45:56 följande:HUR får man notis från DHL att man har paket att hämta??? Via Tradera ska tilläggas
*otålig*
-
Var kan jag spana på nya MOLO? nyfniken är man juButtelina skrev 2011-06-12 20:41:06 följande:hissas gör den fina discoklänningen
och om babuschkakopiorna kommer i leggings så får dom flytta hit med