Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hallå i tråden!
Behöver hjälp här. Lillskruttan ska börja hos dagmamman snart och hon behöver ett riktigt bra ull underställ. Gärna snyggt också skadar ju inte. Polarn verkar ha tvärslut i stl 86/92 som jag tänkte ha till henne. Iofs så skulle hon nog få plats i ett i 74/80 också men de har bara vita kvar.
Någon som kan ge mig något riktigt smaskigt tips?
Hur ligger de till prismässigt då och vart kan man finna dessa?

Hej. Vad har jag till katvig eggplantklänning? By the way smultron, den är ljuvlig! Vet bara inte vad jag ska ha nertill
Oh my god! Fick hem London tröjan idag, el tunika är det väl. Rayna heter modellen! Är hopplöst kär!! Så nu måste jag ha en i stl 98 att llägga i växalådan
Stl 92 är det på den jag fick hem och den tror jag funkar nästan redan nu, möjligvis lite lite stor men de struntar jag i.
Sen har jag ett till måste, det är lila/gul randig eller andra randiga från katvig, klänningar. I såna där pösmodeller (den råsa med gitarrer och blommor? är en sådan som jag menar). Lillan har på sig sin eggplant randiga idag som finaste smultronet ordnade åt mig på salgen och den äår ju ljuvlig ju! Nån som vet var jag kan hitta dessa juveler till rea 
Nu kommer jag med en fråga om Småfolks storlekar igen... Dom långärmade klänningarna i senaste kollektionen, hur är dom i storleken? Dottern är runt 92-93 cm. lång och väger ca. 14 kilo (drygt 2½ år). Beställde precis en i 92-98... Hon har 92-98 i tröjorna nu, och dom sitter bra med liiite växtmån. 98-104 hade nog blivit rätt stort, va?