Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-15 18:41:47 följande:
    Provade precis jackan på Ella.
    Den sitter verkligen precis, nästan så ärmarna kändes lite korta när hon sträckte på sig. Åh undra om man ens ska börja använda den eller försöka sälja den
    Sälj och köp en ny!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Alltså jag fattar ingenting.
    E har kräkt två gånger ikväll. Varit hängig hela dagen och sovit middag.
    Nu ber han om lördagsgodis och fanta och är hur pigg som helst.

Svårt att neka men hur bra är det att äta godis nu?

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 18:53:23 följande:
    kanske inte jättebra för magen, men ibland kan ju faktiskt barn piggna till otroligt fort
    Ja han är oiggare nu än på många timmar.
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-15 18:53:40 följande:
    Vår va visst 104 T är virkus 90... hoppas på att den ska funka ett tar i vår iaf.
    Borde funka. Tror våra är ganska lagom iaf i början av våren.
  • lillronya

Nån som vet om den coola rosa sofshellen finns i vanlig modell? Finns i mindre storlekar vet jag, men vill ha i större. Gillar vanliga modellen med luva bättre än den här figurnära.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 19:11:56 följande:
    Är det denna du skulle vilja ha då fast i större storlek

www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...
    Ja precis!
    Buttelina skrev 2011-01-15 19:11:04 följande:
    när dom är piggare så brukar jag ge det dom ber om. skulle han kräka igen så vänta lite längre tills nästa gång han får äta
    Ja han fick ta en godis och fick ett halvt glas fanta. Så får vi se vad som händer.
  • lillronya
    Be Lu skrev 2011-01-15 19:55:58 följande:
    Hej,
    är nyblivet Molofan, har kollat lite i er bildtråd och Colibri ser ju helt fantastiskt ut! Men jag skulle behöva lite hjälp från er proffs, vart kan jag hitta det, tröja, leggings, klänning? Finns det mössa i det printet och har för mig att jag någonstans har sett bebisfilt. Kan ni hjälpa mig med tips. Antingen någon stockholmsbutik men då jag är höggravid så skulle jag helst sitta kvar i soffan och handla över nätet.
    Helst skulle jag även vilja ha tag på en gul lurvfleece med rosa kantband också, allt i str 86.
    Stort tack på förhand!
    annacill har en del iaf.
    Leggingsen börjar i stl 92, men det funkar nog ändå.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-15 21:13:17 följande:
    Den är tydligen slut hos Molo redanFörvånad
    Jag har inte(ännu) drabbats av denna colibrikärlek så jag lär väl sitta där sen och ångra mig
    Oj är den?!

JAg tänker vänta tills folket tröttnar på sina klänningar till våren och köpa en på fb då.
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-15 21:11:21 följande:

Hallå i tråden!

Har inte köpt en enda nyhet ännu Glad Lite seg på det, brukar alltid vänta lite innan jag bestämmer mig för vad jag vill ha.

Colibri klänningen är väl ett måste antar jag. Stl 86, finns den på många ställen?

Man hör ju alltid att allt ska ta slut, så är det ju varje kollektionssläpp, och så blir man rädd att bli utan. Frågan är ju om denna kommer ta tvärslut?

Nu får du ta dej i kragen och shoppa lite!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-15 21:18:26 följande:
    Jag kan iofs tänka mig en klänning egentligen men det är mest för att vi ska få en anledning att använda våra lila/vita Katvigleggings
    Himla bra anledning bara det ju.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17