Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-03-26 21:36:36 följande:
    Usch vad läskigt!
    Vad kan det då bero på? Nu måste de väl undersöka henne grundligt??
    *kram*
    ja verkligen. hon får minnesluckor och beter sig som om hon är full när hon vaknar till. f*n att hon bor så långt bort annars hade jag åkt till sjkhuset och levt jäkel. hade pressat dom till att ta alla prover och göra alla undersökningar.
    tack för kramen Hjärta
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Preggi skrev 2011-03-26 21:42:14 följande:
    Usch gumman det var inge kul att höra.. Hoppas allt går bra med din syster.. Hjärta
    tack! hon är en jäkla envis person med. "jag är inte sjuk" sa hon typ 10ggr till ambulanspersonalen. hon vägrar inse att nått är fel.
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2011-03-26 21:51:55 följande:
    Ha, ha, typiskt att de som aldrig beklagar sig oftast blir sjuka!
    Hoppas att hon ändå kan ge sig lite och ta emot hjälp.
    ja hoppas jag med.

nä usch nu pratar vi om nått roligare...
  • Buttelina
    Preggi skrev 2011-03-26 21:53:52 följande:
    Stackars din syster! Stressar hon mycket? Min kompis fick sådana symtom när hon blev utbränd.
    näe det gör hon inte, hon är den typen som säger "det ordnar sig" åt allt. men idag hände lite tråkiga saker och sen innan har hon gjort en gastric by pass och jag undrar om hon inte slarvar med sina vitaminer.. b vitamin brist kan ge rätt allvarliga symtom
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2011-03-26 21:57:25 följande:
    Kan glädja dig med att Marcus älskar sina valar och hade dem på sig idag!
    Färggladaste ungen på hela MILA-mässan med sin fejk-Molo vindjacka o den gröna luvjackan från NS under. *snygging* Henric var bara snäppet under med den turkosa luvjackan från NS och äppelgröna vindjackan från Po.P. Åsså NS jeans på båda såklart!
    åh vad kul att han gillade dom låter färgglatt och fint du satte griller i huvudet på mig, jag måste ju ha den gröna hooden nu sen jag såg den på din sötis igår. grr
    Preggi skrev 2011-03-26 21:58:11 följande:
    Hoppas hon får träffa någon bra läkare..
    Är det bra med er annars?
    ja hoppas jag med allt är bra med oss, alla är friska och krya
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2011-03-26 22:05:53 följande:
    Den är SNYGG!!
    Jag gillar ju färg, även på grabbar! När man såg alla mörka o murriga färger på övriga barn idag blev jag nästan deprimerad. Bara i munk-kön blev jag lite glad, t o m Marcus reagerade - mamma, hon har likadana kossor på sin klänning som jag har på min tröja! *skratt* Molo-barn framför oss, lurvar o allt! Drömmer
    ja verkligen snygg.

haha molobarn visst hajar man till när man ser likasinnade inte sådär jättevanligt
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-27 09:30:02 följande:
    Så där har min pappa. Hänt flera gånger nu, första gången för 5 år sen och de har fortfarande inte hittat vad som orsakar det...de har opererat några blodådror i nacken som går upp till hjärnan...tydligen för smala, men annars verkar de inte hitta något...är jätteläskigt när det händer, sist visste han inte ens vilken dag eller år det var...
    usch så himla jobbigt fyy
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-03-27 09:37:17 följande:
    Ja jag hoppas de hittar felet för din syster...jättejobbigt o inte veta.
    ja det är det verkligen, hennes sambo jobbar flera mil från hemmet så han är borta flera veckor i taget. läskigt om nått skulle hända då liksom Obestämd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17