Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-08 20:21:22 följande:
    varsågod
    SmillaMilla skrev 2011-01-08 20:05:35 följande:
    Fiiint. Gillade bil skorna!
    ja dom var jättefina!det beror ju på hur man vill att dom ska sitta. jag kommer ha dom på bella som tunika:

Ja, jag tycker ju det är fint så också, men jag vill helst kunna använda dem utan något till på benen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Nån som vet om man kan tvätta molos ballerinor i tvättmaskin?
    Mätte dem precis och de kommer inte funka i sommar, så man får väl försöka sälja, men ska fräscha upp dem först

• Busbellan
    Buttelina skrev 2011-01-08 20:27:43 följande:
    jahaa du menar så.. jo då är en ju lite kort men säälj inte dom fina!! ha dom som tunikor med 3/4dels leggings eller nått.
    Äsch, vi kan väl låta Ella visa halva rumpan
    Tror några får åka och så behåller jag favoriterna, kaniner och hand i hand eller nåt sånt
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2011-01-08 20:31:25 följande:
    hehe säkert en söt liten rumpa alla är favoriter här hemma
    Ja, fina är dom, men airbrush åker nog i alla fall. har nog insett att det faktiskt inte är nåt print jag är överförtjust i
    Kaninerna känns ju visserligen också ite onödiga att behålla, köpte ju en sån volangklänning på salgen så det får nog räcka med den.
    OM den nu inte ser jättestor ut för de är ju lite stora i storleken volangklänningarna
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-08 21:00:18 följande:
    Vilka ska åka? Drömmer
    Ja, i alla fall airbrush, och antagligen kaninerna, dalmatiner och daisy också
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-08 21:08:24 följande:
    hm.. dalmatiner o daisy kanske kan hamna här?
    Ska tänka på dig när jag har bestämt mig för att sälja
    Kommer antagigen bli så, men jag måste mentalt förbereda mig för det först
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2011-01-08 21:41:27 följande:
    Nejdå det gick snabbt och smidigt
    Såna förlossningar gillar vi
    Med Ella gick det dock lite väl snabbt, från första värken som jag kände ordentlligt tog det ca 15-20 min tills hon var ute
    Tur jag visste det skulle gå fort och lärt mig känna igen tecknen på när det är på gång så vi i alla fall var på plats
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2011-01-08 22:06:53 följande:
    Oj!!! Ja där gick det verkligen undan
    Alltså jag hade värkar innan, men det var såna jag inte kände, inte så det gjorde ont i alla fall.
    Utan mina värkar är såna så jag bara märker dem genom att magen blir hård regebundet som vid värkar och möjligtvis en iten känsla typ mensvärk, sen blir de inte värre förren barnen i princip kommer.Första förlossningen tog dock längst tid, då hade jag regelbundna värkar i 1-1,5 timme
  • Busbellan
    jannah skrev 2011-01-09 12:38:21 följande:
    Nån som sett Molos colibri-klänning (babymodellen) i stl. 92 nånstans? Skulle vilja köpa den till dottern, men den kanske blir för liten? Hon är ca. 93 cm. lång och väger 13-14 kg.
    Tror den kommer passa alldeles perfekt
    Min dotter var ca 97 cm i somras och hade då babyklänningen i största storleken, kolibri är tydligen bara lite mindre så det kommer passa bra
    Däremot vet jag inte var du kan hitta den i 92, men den lär komma in i fer shoppar
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-09 13:16:36 följande:
    Sååååå fin! Den vill jag också ha! Hmmm kanske dags att rensa ut lådorna lite
    Ja, den SKA vi också ha! Bara nån shop som måste få in den också då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17