Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-04 20:04:54 följande:
    Fast det är ju faktiskt förtjänst för min del att bara köpa en tröja där.
    Så hade jag haft pengar så hade jag kört ner.
    ja du bor ju inte såå långt borta.. men catta och galningarna gör men dom hittade med en hel del fint
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-04 20:38:32 följande:
    Jaa, nu jobbar jag bara veckan ut och sen ska jag vara hemma och tvätta bebiskläder och mysa Eller ja, vi få väl se när ungen kommer hur mycket mys det blir haha
    åh fy vad mysigt!!

haha ja tänk så går du över 3 veckor och får en dryg unge
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2011-04-04 20:42:59 följande:
    HAHA ja å maken min vet fortfarande ingenting hahahahahah=P..........ska fota imorn ;)
    ja la påsaran i en väska å sa att där i låg minsatt dem lånade graviditetskländerans som syrran haft ;)............. HAHAHA
    solouniko skrev 2011-04-04 20:39:47 följande:
    Din fuskis
    kommer upp med bilder imorn =)...maken tänkte visst inte springa sin jogging runda =P.......
    haha usch stackars din gubbe som har en sån lurig fru haha.. eller kanske stackars min med som inte vet att hans flickvän shoppat 10 suits och 4 filtar mm till eventuellt kommande bebis nån gång om typ 3 år haha
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-04 20:54:04 följande:
    Ja jag har såå många fiina katvigar i 56 & 62 som jag längtar efter att få använda Måste ta en liten samlingsbild sen Drömmer Och ja Molo, IdaT osv med med katvigarna är favvosar

Haha nej guuud jag vill INTE gå över! Milla kom ju en vecka innan BF så jag kommer räkna allt efter det som övertid typ
    '
    åhh fina katvigar du mååste fixa en samlingsbild

haha usch hoppas inte du går över då det måste vara så jobbigt. mina barn kom så puktligt.. skönt!! min kompis gick nyligen över nästan 3 veckor och födde en klump på 5140gr och 57cm :-O
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-04 21:08:08 följande:
    Ja, alla är så fantastiskt fina där de ligger i lilla lådan Ska fota sen

Men guud Nätack, 21 dagar får man gå över här innan man blir igångsatt och det vill jag verkligen inte. Shit alltså 5 kg och 57 cm, stackars den skruttan Nästan en decimeter längre än Milla, jisses!!

Men vi har ännu typ INGA namn! Milla & ? Åhhh vad svårt det är!
    haha föda en 5 kilos nätack säger jag med

vet ni könet? milla och melker eller milla och matilda- haha jag vet inte
  • Buttelina
    Helle skrev 2011-04-04 22:11:53 följande:
    Haha, det fick ju jag göra. Inte mycket annat än att gilla läget när man väl är på förlossningen
    vägde din lilleman 5kg :-O haha näe inte mycket man kan göra liksom bara att kämpa på lillebror vägde ju 4 så han var inte så liten han heller
  • Buttelina
    Helle skrev 2011-04-04 22:29:37 följande:
    Lilleman och lilleman ... Japp, min minsting vägde 5030 och var 58 lång när han kom på BF +10. Philip vägde 4.4 och var 55 cm lång på BF -1. Ändå hade inte den manliga läkaren några som helst betänkligheter med att skicka hem mig på överburenhetskontrollen dagen innan jag födde G. Jag fick bara en ny tid i slutet av veckan
    oj shit ingen lilleman där inte tycker det är konstigt att dom bara skickar hem när stora barn faktiskt kan ge komplikationer vid förlossningen.. men det kan ju i och för sig igångsättning med göra. men dom kunde ju hinnsvept dig eller nått ska ni ha fler barn?
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-05 18:51:21 följande:
    Äsch jag som hade satt köpstopp på mig själv för tillfället. Men fiiina gemstones kunde jag inte motså Bannade Butte!
    haha nää gemstonse är ett av dom fiiinaste printen
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-05 19:05:49 följande:
    Alltså jag kom just på att vi ALDRIG haft nått i det printet Kan det verkligen stämma? Jag har köpt det till massa bebisar osv men fick aldrig tag på varken klänning, tröja eller leggings till Milla Så det var ju då verkligen på tiden!
    oj shit verkligen på tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17