Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-11 06:45:13 följande:
    1. Gilla gruppen2. Tryck upp fotot3. Tryck på "tagga foto"4. för muspekaren över kortet till en ledig plats5. muspekaren blir ett kryss6. klicka, det kommer då upp en lista på namn7. tryck på ditt namn i listan8. tryck på "klar med taggningen"9. klart!
    går ju inte att gilla gruppen {#lang_emotions_undecided}

Har grejat med de här sen igår kväll å fattar inte ändå!! *ger upp*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 07:38:37 följande:
    Men om det inte går att gilla gruppen då har du redan tryckt på gilla.
    Nej det har jag inte {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-05-11 07:48:24 följande:
    Godmorgon. Nu står det på FB att Anna Nilsson gillar LLM iaf på min starstida
    Ja helt plötsligt så fick jag en lösning på det   SOM jag kämpat!!
  • RååSa BuBBlan

Inte bara massa fördelar att bo på landet inte!!

Jäkla mvc!!

Teletid tisd-onsd 8-9

Väntat en hel jädra vecka på att få prova ringa igen å idag då va det utbildning så ring nästa vecka, lär väl vara januari innan man får tag i dom {#lang_emotions_undecided}

*mutter mutter*

• RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-05-11 07:49:47 följande:
    Kan du inte trycka gilla på den här sidan, www.facebook.com/pages/Lucky-Little-Me/111939...#!/pages/Lucky-Little-Me/111939595487878?ref=ts LLM huvudsida, och sedan trycka på tävlingen, trycka på det fotot du gillar och där trycka på tagga....så gjorde jag och det fungerade för mig.
    Tack men de löste sig
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-05-11 07:54:44 följande:
    Haha ja, inte lätt Tog ett tag innan jag fattade hur man taggade bilden Velade mellan den röda med äpplen eller den gröna med fåglar men tillslut fick det bli äpplisarna
    ÄLSKAR äpplena så här blidde det den röda fina åxå {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 08:29:52 följande:
    Mäh, så dåligt! Ska dom nu ha utbildning kunde dom ju ha en extra teletid eller så just den veckan...Här var det visst teletid varje dag om jag inte minns fel och det kunde vara nog så svårt att komma fram ändå.
    Mmm... Skitdåligt!!

Finns bara en BM här och är hon borta så är de stängt {#lang_emotions_undecided}

Inte riktigt vad jag e van vid från Sthlm
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 08:32:36 följande:
    Äpplena är superfina! Fick hem grön + lila tröja samt den röda klänningen från SmåVi i förra veckan...*kärlek*
    Ja dom är UNDERBARA!! Bubblis har lila äpple tröjan idag {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-11 08:38:49 följande:
    GodmorgonHär är det klar blå himmel och stråååålande solFast nu ser jag att det minsann behövs en fönsterputsning Har drömt om barnvagnar hela natten, normal man är , började smörja gubben lite smått igår och när Liam inte åker vagn längre så får jag köpa en ny till Meja.
    Å jag har drömt om ormar   *ryyys*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-11 09:06:37 följande:
    Nä men FYYYY, ormar är bland det värsta jag vet, tillsammans med trollsländor *ryyyys*När jag och sambon träffades hade han en monster orm på 3 meter i sitt vardagsrum, mitt krav om vi skulle fortsätta träffas var att ska ormen bort
    Å jösses!! Hade min gubbe haft en orm hade jag ALDRIG gått hem till honom kan jag lova, hua!!! *väldans rädd*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17