Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-01-11 18:33:42 följande:
    Nä nu stängde jag ner sidan. En lurv var det. Och berrie är finare än den gula.
    Tror jag med är finare på Svea
    Nora har ju alltid varit så blon och hon har i alla fall passat´mycket bättre i starka färger än i tex gult och sånt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-11 18:37:59 följande:
    Jag har ju redan shoppat massor i dag
    Vad har du shoppat?
  • Busbellan
    Tic1 skrev 2011-01-11 19:58:42 följande:
    Nån som köpt mössan med colibritrycket och vet hur den är i storleken?Vilken stl till en 2-åring, just nu använder vi PoP mössa stl 48-50 och NS ribbade mössa stl small.
    Fick hem den idag och min 3,5-åring kan ha 6-8 år så ta absolut 3-5 år
  • Busbellan
    Stormis skrev 2011-01-11 20:18:22 följande:
    Kikade på de kortärmade jr-klänningarna idag irl. De är MKT finare i modellen än baby, men ju väldigt dyra... Söt puff på ärmen och smalare/insvängd jmf m baby som är vid och rak. Baby 92 var ca 54 cm lång och jr 92/98 lika lång. Så baby är ff lite stora i stl och jr verkar vara helt normal då enl mig. 98/104 var 57 cm lång.
    Vet du möjligtvis om det är samma modell upptill på jr-klänningarna som på de kortärmade topparna med lite puffärm?
    Fick ju hem en sån kortärmad idag och den var underbar i passformen!
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-11 20:30:54 följande:
    Oj är de så små.. Åhhh måste bestämma mig för vad jacka Svea skall ha. Så att jag vet om den passar elle rinte
    Ja, de är inte alls så stora som de var förra våren, utan mer som de var i höstas och på dem satt 3-5 år för tight på Ella
  • Busbellan

Förresten om nån har haft svårt att hitta colibri babyklänning i 92 så kommer jag nog åka till hallon collection nu i veckan och hon skulle få in dem, brukar bara ta lite tid innan de kommer i webshopen där.
    Säg bara till om nån behöver shoppinghjälp

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-11 21:02:56 följande:
    JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa jag studsar och hoppar!!!!

Köpte nyss gamestone knappis OCH blå softshell!!!! Molo så klart!
    Grattis får man väl säga
    Var shoppade du?
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-11 21:15:03 följande:
    Busbellan: Super fin shopping, tröjan är verkligen jättefin, jag fick ju hem den modellen i colibriprint idag så fin
    Ja, den är ju underbar den modellen.
    Måste nog ha en klänning i colibri, ser i alla fall ut som det är samma modell upptill i klänningen som i den tröjan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17