Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-04-07 14:58:15 följande:
    Milo fick en 12" när han fyllde 3, då var han 98. Han hade den hela förra sommaren o då var väl han runt 104-105 kanske. Nu fick vi köpa ny, han är nästan 110 cm och den var aaabsolut för liten Såg väldigt kul ut.
    hohoho msn
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    h80 skrev 2011-04-07 19:52:07 följande:

jag vet att jag har sett lakan med detta printet.........men vart? hittar inte nu. O jag sitter med syrran i telefonen o hon vill ha tips på födelsedagspresent till lillan...
    baby?
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-10 07:52:38 följande:
    Godmorgon! Duktig Emma, har äntligen lyckats tömma kameran på typ 200 bilder Så nu fick ni lite nya kort i BT. Idag jobbar jag MIN SISTA dag, tjohooo! ÅH så skönt! Till veckan ska jag bara mysa med Milla och tvätta bebiskläder
    såå skönt att dte är sista dagen. vilken känsla
    solouniko skrev 2011-04-10 08:52:39 följande:
    Här var det dött Köpte precis en geggamoja hood på BellaBo, måste tipsa er om dom, helt sjukt snygga med den sneda dragkedjan Och den cerise/vita randen är också så galet snygg, måste ha en sån mössa med Koden "bshop1" ger 50% på valfri vara och dessutom är det fraktfritt, kan det bli bättre?
    jag kollade in där igår och allt jag ville ha var slut MEN jag måste ju ändå ha ett köpstopp så som jag shoppat senaste tiden Drömmer
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-10 08:59:24 följande:
    Ja det är väldigt skönt faktiskt, tänkte först jobba natthelgen nästa helg också med näää. Jag ids inte Haha. Ja jag har ju också köpstopp egentligen, det går väldigt bra för mig Drömmer Men jag ska ju inte på någon salg iallafall så jag skyller på det Geggamoja jackan har jag klämt på i min lokala butik och tänkt köpa på fullpris så den kunde jag inte motstå nu
    ska man inte på salg får man shoppa hur mycket som helst ju geggamoja jackan har jag inte sett .. måste kolla
    solouniko skrev 2011-04-10 09:00:50 följande:
    Tack Ja i mars fyllde hon 2, stortjejen Älskar bondgårdströjan, helt underbar!
    mm stora tjejen
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-10 08:59:24 följande:
    Ja det är väldigt skönt faktiskt, tänkte först jobba natthelgen nästa helg också med näää. Jag ids inte Haha. Ja jag har ju också köpstopp egentligen, det går väldigt bra för mig Drömmer Men jag ska ju inte på någon salg iallafall så jag skyller på det Geggamoja jackan har jag klämt på i min lokala butik och tänkt köpa på fullpris så den kunde jag inte motstå nu
    menade du dom som var svarta med randigt i luvan? massa fint geggamoja där ju så söta tossor också
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-10 09:12:54 följande:
    Ja eller hur, som kompensation Ja det är ju en hoodjacka typ, men den är galet fin Har ingen svart så det blir nog bra!
    ja den var verkligen fiin!! gillar svart kombinerat med cerise. jag har alltid önskat att katvig skulle tillverka en svart/rosa eller svart/cerise rand
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-04-10 16:25:48 följande:
    Men idag var det då verkligen rekord-dött här inne Vad gör alla? Drömmer Jag har nedräkning nu på jobbet, 1½ timme kvar
    verkligen STENDÖTT bara du o jag här idag typ
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17