Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-05-04 18:11:25 följande:
    ja vi skyller på mawe annars hade jag aldrig gått in på freshmilk men fiiina tröjan !!!! hehe å jag ska köpa till 3 Men brukar inte hitta så mkt till pojkarna. De använder mest Meandi faktiskt.
    jaa det gör vi fast jag är suuperglad!! stod och tittade på den på ajabaja förra veckan och tänkte att jag skulle köpa den om den kom på rea såå fin irl
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:23:10 följande:
    Å jag meeed Blev ju bara 150.- inkl frakt så de va ju oki
    eller hur, det är absolut oki
  • Buttelina

åh nu väntar jag hem lite fint igen

småfolk hoodklänning från t
    katvig miniappletröja
    småfolk tshirt
    molo linne
    småfolk tröja med hästapollar

*kul*

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:24:47 följande:
    Du kanske har haft Idat till dina när dom va spädisar?  Hur e deras bodys i strlk? Vet/minns du?
    jag tycker att deras bodysar var normala i strl. bodysuitsen var något korta.. vill du ha body till nyfödd så ta 56, 62 funkar med. nåågot små kanske

förresten var inte du trött på småfolk haha
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:29:57 följande:
    Tack! Då kör jag 62:or Jo jag e redigt less på småfolk men just den tröjan har jag suktat efter ett tag å nu va de dags *away bränner kronor i danmark ett tag*
    fast jag har inte haft baby strl kom jag på. minsta strl var nog 68..

men alltså ta 62. tänk så är dom små i strl så kan du ha dom i typ 1vecka. inte så kul.

blev med sugen på idat juu
    den där fiina lila jackan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-05-04 18:44:43 följande:
    BUTTELINA: ÄR DU HÄR?????Behöver din hjälp nu! Småfolks trekvartsbyxor som du har till dina barn. Hur är de i stl. Vilken stl tycker du att jag skall ta till Svea? Hon är nu ca 93-94 lång. Kan jag ta 98/104?
    jaa du kan ta 98/104. var finns dom?
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-04 18:47:21 följande:
    Ha, ha, ha åh vet du vad, jag shoppade ingenting Kul att så många fick fynda på freshmilk och klapp på axeln för att jag var så duktig och avstod
    *klappar dig på axeln*
    Mawe123 skrev 2010-05-04 18:51:54 följande:
    Härlig shopping Jag väntar hem tokstora IdaT regnkläder, vinterjacka från molo till typ näst, nästa vinter och en förstor småfolk T-shirt, näää ja e inte knäpp Tyckte växalådan gapade lite tom och 450 spänn med frakten för en molovinter jacka är väl ett fyyyyyyyyyyyyynd.
    åhhh ja det är verkligen ett fynd!! super ju! fina inköp
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 19:04:23 följande:
    www.hemnet.se/beskrivning/663842?r=3nu har mamsen bestämmt sig för å sälja huset...=S e med lite sorg i hjärtat...e såå fint...men hon känner att det e för mga minnen och vill starta på ny kula..... ingen som vill flytta till de smålänska skogarna
    guud så fint och vad billigt
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-05-04 19:22:18 följande:
    Hittade lila på en finsk sida.
    pris?? {#lang_emotions_dreamer} fanns där 110/116 med?
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-04 19:24:44 följande:
    Jag är chockad själv, tänk att jag också kan avstå nångång.De sa på dagis idag att sonens galonhandskar gått sönder, såna didrikson med fleecefoder, så nu vill han köpa nya rööööda. Tänk att det känns inte alls så intressant..Nån som sett såna på rea,vilken färg som helst, vi har ju nästan full vinter här forfarande
    hmm nä det har jag inte sett tyvärr. blä vad trist med vinter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17