• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-16 21:18:31 följande:
    Finns på fb
    nu finns det kommentarer på den :)
  • h80
    Theina skrev 2010-06-17 12:21:16 följande:
    SNÄLLA hjälp mig med storlek.. jag vill köpa en MOLO fleece till Linnéa som blir 2 i oktober att ha i höst/nästa vår kanske.. 92 eller 98??? Nu är hon 84 lång á 12 kg. 

Jag hade verkligen uppskattat lite hjälp.. har aldrig haft en Molofleece så jag känner inte alls till storlekarna..  
    Våra tjejer än ju nästan exakt lika stora. Alva har en 86: a nu som passar bra (lite stor) hon har en 92 baby som fungerar, men är egentligen för stor o hon har en 98 som är gigantisk Glad
  • h80

vilka webbshoppar har börjat rea? förutom babyshop o BoR

• h80
    solouniko skrev 2010-06-17 20:23:26 följande:
    EST, där åkte jag dit på katvig rosa/gul och molo butterfly tröja
    låter fint,  ska kolla
  • h80

kan inte vem som helst kolla på fb-sidan, försökte länka till en kompis, men hon fick inte se den

• h80
    Stormis skrev 2010-06-17 22:00:24 följande:
    Den låstes häromdagen då folk inte ville att deras kommentarer etc skulle synas i vanliga loggen. Så man får "ansöka" sig in av moderator.
    hur gör man det?
  • h80
    Preggi skrev 2010-06-18 18:52:09 följande:
    Godkväll,

Någon här?

Ni som beställt från pompdelux, hur lång tid har det tagit innan ni fått hem kläderna?
    Jag beställde den 7/6 min order står fortfarande i status "väntar"..

Mannen är inte hemma ikväll så jag tror att jag ska shoppa lite i lugn och ro.. Finns det nåt kul nu? Drömmer
    beställde också den 7, men det verkar inte heller vara på väg
  • h80
    Kravmärkt skrev 2010-06-18 10:23:42 följande:
    Fanns det någon som hade tips på bra barnklädesaffär i Köpenhamn?

Skulle bli evigt tacksam..
    kommer inte ihåg om det är illum eller magasin de nord som säljer molo, men en av dom gör det. om du har tur så har de rea o då kan man hitta massa fint billigt. sen finns det en affär på ströget (kommer inte ihåg namnet) men där köpte jag en molo lurvjcka förra sommaren för 100 danska (de hade också rea)
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2010-06-18 20:41:40 följande:
    Gokväller!

Är såååååå hopping sugen men kanske ska invänta LLM´s rea.
    Det är ju bara fotboll och kungaprogram på tv..... Kräks
    Nån som vet när de börjar sin rea? Vill reashoppa, men hittar inte vad jag vill ha på babyshop o BoR
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17