• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-11-02 19:19:33 följande:
    Åhhhh bra val!

Till den har i än så länge bara gamla rånisarna space och den med seiefigurer.
    De är jättefina till, men jag vill ha en varmare mössa, gärna fleecefodrad som går ner över öronen.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-11-02 19:28:00 följande:
    Nu har vi iof den gröna overallen men jag har köpt Molos rainbow vantar/mössa, såå fint till, och det borde ju vara fint till den blå också
    solouniko skrev 2010-11-02 19:34:43 följande:
    Molos regnbågsmössa och vantar är SÅÅ fint till Alltså det är nästan galet!
    Vilken mössa tänker ni då på?
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-11-02 19:45:29 följande:
    Denna:
    www.babyshop.se/data/product/images/L/5686_20...
    Hmmm, det känns som att Philip är för stor för den, även om den är fin. 
    SmillaMilla skrev 2010-11-02 19:48:36 följande:
    Helle: Jag gillar inte regnbågen så måste komma med andra förslag Jag skall köpa en Lindbergs mössa till Sveas bubbelgum. Och funderar även på en till Fjord overallen. Kanske någon av dessa`?

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-vit-p-59...

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-svart-p-...

www.sweetfunky.se/lindberg-lovberg--gra-p-588...

Matchar ju stjärnorna på reflexerna.
    De mössorna är riktigt fina och den första borde ju passa snyggt till

Den med knyt kan jag inte ha till min 4 1/2 åring

• Helle
    SmillaMilla skrev 2010-11-02 20:49:56 följande:
    ja här blir det en rosa och en svart/vit
    Fiiiiiiint
  • Helle
    h80 skrev 2010-11-03 21:39:48 följande:
    870kr för en rainbow overall, då borde jag slå till eller? (hon har egentligen redan en röd från pop, men den kan jag ju sälja)
    Det låter väl alldeles ypperligt. 

God kväll  
  • Helle

God dag

OT, men hur pass stor skillnad är det på handskar från Reima och Hestra. Är båda bra? 

• Helle
    SmillaMilla skrev 2010-11-06 15:32:29 följande:
    Jag tycker hestra är mycket bättre än Reimas. Tycker inte att reimas håller tort.
    Oki, tack
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-11-06 15:32:29 följande:
    Jag tycker hestra är mycket bättre än Reimas. Tycker inte att reimas håller tort.
    Jo, en fråga till. Hur är de storleksmässigt?
    Ska jag ta 2-3 år till G som nu är 2 1/2 och har ganska stora händer och 4-5 till P som är 4 1/2 och har ganska normala killhänder? 
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-11-06 16:20:53 följande:
    Oj det kan jag inte svara på. Annars kan jag tipsa om molos vantar, de har vi använt här nu i några veckor till och från Superhärliga!
    Är de lika bra som Hestras? Jag har ett par blå till Philip som matchar overallen, men G har inga vantar alls. 

• Helle

God morgon

Behöver mösshjälp! Gustav ska ha Småfolks overall från förra året, den bruna med gröna dragkjedor och behöver en mössa, men vilken? Helst vill jag att den ska gå ner över öronen, men finns det, alltså som öronlappar?

Kände att jag fick ett akut behov då det i morse var -8,5 grader. Insåg inte det förrän jag skickat barnen till dagis i fleece och skalkläder, men ändå

En annan OT fråga. Någon som har Nikon 3000 el Canon EOS550? Måste spana bilder. Ny kamera ska inköpas  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17