• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-06-16 21:23:11 följande:
    Denna veckan har dessutom inneburit en del diskussioner via telefon,vilket jag HATAR! Men jag har satt hårt mot hårt nu. JAG måste oxå få egentid! Fredagen och lördagen va ju rent nöje! Sen drog han direkt därifrån å vidare norrut, jobba alltså... han brukar va hemma över helgerna, kör var fjärde.. men nu e de lite semestertider oxå som gör att de blir mer jobb. Men SNART!! Då e de den 7e aug och vi ska ha bröllopsfest! Sen drar vi till Öland i 5 dagar, hela familjen! Jag längtar!!!
    jag hatar med telefondiskussioner =((
    usch o fy..
    skönt att ni snart ska åka bort, tro ni kan behöva det!!!! {#emotions_dlg.flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-16 21:49:33 följande:
    Ja, men va sjutton ska man göra!? Ibland måste man få skälla och ventilera lite... Men grabbar och förståelse e inte alltid de enklaste... Hoppas innerligt att de har vänt lite iaf.
    jag vet..
    orkar inte hålla tyst hela tiden..
    o den korta tiden man väl har tillsammans vill man ta vara på..
    men till slut brister det o man blir arg över en småsak, eller över vad som, o då kommer allt man tänkt på en gång ist.. tyvärr..
    men man behöver oxå rensa luften för o orka
    o då e det skönt o bara vara familjen o få ladda batterierna med varandra {#emotions_dlg.flower}
    man kan faktiskt bli som nykär med efter mycket tid tillsammans
    o prata igenom allt, men i lgun ton, då tar det bättre oftast..
    tro ni kommer ha det jättemysigt på er lilla familjesemester.. Hjärta
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä, sängen väntar flickor.. en klocka som ringer för tidigt..
    godnatt Kyss

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Theina skrev 2010-06-17 12:21:16 följande:
    SNÄLLA hjälp mig med storlek.. jag vill köpa en MOLO fleece till Linnéa som blir 2 i oktober att ha i höst/nästa vår kanske.. 92 eller 98??? Nu är hon 84 lång á 12 kg. 

Jag hade verkligen uppskattat lite hjälp.. har aldrig haft en Molofleece så jag känner inte alls till storlekarna..  
    Julia e 90 lång nu, o har 92 i sin lurv o jr, o den e stor på henne, så 92 klarar du sig absolut på =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nu vet vi inte hur mycket vi får ledigt i morgon, vi har blivit lovade en del men nu får andra va helt lediga, o de frågade efter oss?? suck.. får se va som sker..

metaltown delar ut biljetter till pier pressure till 2-dagars passen.. till de 1000 första, o dit hinner vi om vi inte får ledigt? dead by april spelar där = absolut bästa svenska hårdrocksbandet som jag har velat se läänge, men inte fått tag i biljett dit (i samband med metaltown)

julia skulle cykla innan uppe på soldäcket, som hon alltid gör med sin lilla 3-hjuling *sån plast, liten*.. o cyklar ner för de 2 små trappstegen som finns med huvudet före ner i en stor lastbils leksak.. , o bet sig liite i läppen nere..

sen leker de ute igen, medan jag gör mat.. o hon står upp?? försökte klättra sa max.. o trillar ner för samma 2 steg?? med näsan i backen?? näsblod så de står härliga till, o bet sig i läppen = blod o fläskläpp.. hela min hand o hela handfatet va typ rött..
    medan jag sprang till henne o tog hand om det, så glömde jag stekpannan jag precis satt på!!
    kom ut i köket o de bara rök!!! så nu e den förstörd..

vissa dagar ska man inte kliva upp ur sängen...
    Skrikandes

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Infinite Joy skrev 2010-06-17 19:01:37 följande:
    Oj, vilken dag. Imorgon blir nog bättre....
    ja.. hoppas verkligen det!!!!
    i morgon åker jag iaf till metaltown o bo på hotell 2 dagar, o bara hårdrocksmusik en hel helg..
    gubben e hemma med barn jag o en tjejkompis ska ner =) *jobbarkompis*
    känns som jag behöver det efter allt sista tiden..!!! tänka på mig själv lite med =)
    ChokladMoshin skrev 2010-06-17 19:12:12 följande:
    Skickar en styrke kram!!
    Tack!!! det behövs..

nu ska jag ner o duscha 2 trötta barn här..
    sen packa, fixa mina naglar, tanka??? hur de ska gå till?, plocka ur bilstolar, få tag i mitt papper till hotellbokning!!, plocka ut pengar? duscha, hänga tvätt.. o plocka av äöksbordet efter maten?? hmm..
    koppla ner e nog en bra ide...
    o så e jag skittrött redan nu.. lyckat...
    metaltown ger en ganska bra kick
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Hemma.. knappt landat..
    sån helg!!!! de ska ni iväg på tjejer kan jag lova.. jäkla vilket drag

va har jag missat?? Cool

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 19:48:00 följande:
    Gokväll i tråden!!
    Har setat som en zombie hela dagen.
    På förmiddagen var jag hos min före detta barnmorska för att sätta in spiral.
    Men det gick inte så himla bra då det visade sig att jag var gravid i v.19
    Är fortf. i chocktillstånd. Ursäkta OT..... Skäms
    men vad e det man läser???
    {#emotions_dlg.flower}
    så kul!!!!! Hjärta
    vad tänker man eg?? o va sa mannen???
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 21:16:12 följande:
    Tackar!
    Barnmorskan sa att hon hade nog aldrig sett ngn så chockad förut.
    Jag känner henne ganska väl, har haft henne mina 2 senaste graviditeter så jag trodde hon skojade.....tills hon vred UL skärmen.
    Jag tänkte: HUR gick detta till???
    Maken sa: Jaha, tji fick jag som bara ville ha 2 barn,,,,,

ja, kan förstå om man blir liite chockad om man ska in med spiral lixom
    men va mysigt =))
    o om du inte vet HUR barn blir till kan jag tala om det för dig
    mini molosar.. åh va spännande =)) Solig
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 21:30:24 följande:
    HAHAHA!! Ok, jag vet HUR, men inte HUR?
    Trodde ju piller skulle vara någorlunda säkert......
    Mycket minikläder blir det. Upptäckte ju inte danskt förrän min lilla tjej var 1 år, så nu blir det mååånga suits
    jag känner en som hade spiral som blev gravid ändå =)
    o en som käkade piller, o skulle in o sterilisera sig.. o när hon vaknade o trodde allt va klart, så sa de bara att hon vba i 5:e mån o de inte kunde göra nåt =)
    idag har hon fått barn efter han igen =)

jag upptäckte det när lillan hade 68-74 lite.. "på riktigt" ca stl 80 typ..
    så med missat mini molosar.. så avis på de som kan ha det =)
    MEN kan köpa till systersone iaf
    åhh va KUL =)
    GRATTIS igen Solig
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17