Vi som shoppar danska barnkläder del 17
usch o fy..
skönt att ni snart ska åka bort, tro ni kan behöva det!!!!

nä, sängen väntar flickor.. en klocka som ringer för tidigt..
godnatt 
nu vet vi inte hur mycket vi får ledigt i morgon, vi har blivit lovade en del men nu får andra va helt lediga, o de frågade efter oss?? suck.. får se va som sker..
metaltown delar ut biljetter till pier pressure till 2-dagars passen.. till de 1000 första, o dit hinner vi om vi inte får ledigt? dead by april spelar där = absolut bästa svenska hårdrocksbandet som jag har velat se läänge, men inte fått tag i biljett dit (i samband med metaltown)
julia skulle cykla innan uppe på soldäcket, som hon alltid gör med sin lilla 3-hjuling *sån plast, liten*.. o cyklar ner för de 2 små trappstegen som finns med huvudet före ner i en stor lastbils leksak.. , o bet sig liite i läppen nere..
sen leker de ute igen, medan jag gör mat.. o hon står upp?? försökte klättra sa max.. o trillar ner för samma 2 steg?? med näsan i backen?? näsblod så de står härliga till, o bet sig i läppen = blod o fläskläpp.. hela min hand o hela handfatet va typ rött..
medan jag sprang till henne o tog hand om det, så glömde jag stekpannan jag precis satt på!!
kom ut i köket o de bara rök!!! så nu e den förstörd..
vissa dagar ska man inte kliva upp ur sängen...

Hemma.. knappt landat..
sån helg!!!! de ska ni iväg på tjejer kan jag lova.. jäkla vilket drag
va har jag missat??