Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-06-08 10:59:20 följande:
    Ok, kanske ska kolla på dem då.?Är bara så tveksam till att ha så pass mönstrat när hennes dotter är klädd i Tommy Hilfiger och liknande...

Ska kika lite på ESL också. Lite mer "barnsligt" lättsmält kanske?

http://rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=2175  denna hade jag köpt eller en randig småfolk.. eller kansek en idat om du vill vara rikigt diskret
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-06-08 11:12:35 följande:
    Vad det ska vara svårt åt andra som inte "hittat" storheten med Molo än Började fnula på en fleecejacka men 62 kanske blir litet till hösten? Hittade en svart för 200 kr på Zillstar. Hade nog varit bättre med 68.

IdaT finns ju också ja. Eller Småfolk...  
    den randiga från småfolk är ju väldigt diskret och fin
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-06-08 20:38:11 följande:

Godkväll flickor.

Nu har jag jobbat mina 2 arbetsdagar denna veckan och är nu ledig tills torsag nästa vecka Ska nog jobba halvtid jämt tror jag minsann.

En fråga, hur länge har ni använt solskyddsdräkter?, alltså hur långt upp i åldrar?

till barnen var 2år
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-06-09 12:36:33 följande:

Hej hopp flickor.

Trist väder här idag, varmt men mulet, typiskt, jag som tänkt bättra på brännan idag. Nåja, har typ tusen andra saker att fixa med.

Brukar LLM vara snabba på att skicka? Är såå nyfiken på gårdagens beställning ju.

vad beställde du ? har liite blandade erfarenheter.. 1-4dagars leverans. ändå ok men inte alltid tokfort
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-06-09 13:21:12 följande:

Colibri baddräkt, lila Molo uv tröja till Meja och varsitt par Molo solbrillor

Veti sjutton om jag beställt därifrån innan? Nåja, det kommer inte idag iaf, beställde sent igår kväll.

fiina inköp
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-06-09 13:49:28 följande:
    Ah Fast jag misstänker att baddräkten blir lite stor, 92/98 vart ju det minsta, hoppas dom är små i storlek.
    ja det tror jag nog att dom är
    Helle skrev 2011-06-09 13:50:21 följande:
    Buuuuuuuuuuttte: det borde vara straffpoäng på att visa fina linnet på lillebror i BT Som jag letat. 

Jättefina bilder på din son  
    sorry retar mig på mig själv att jag sålde både 98/104 och 122/128 förra året

Tack söta
  • Buttelina
    Helle skrev 2011-06-09 14:25:09 följande:
    Nämen åhh, du skulle sålt dem till mig. Perfekta storlekar ju
    jaa det hade det varit va fanken
    bm2007 skrev 2011-06-09 14:47:58 följande:
    Finns det några bra internet affärer som säljer danska barnkläder som har påbörjat sin rea : )
    Tack på förhand! 
    zillstar.se har en del
    ängeln83 skrev 2011-06-09 14:41:57 följande:
    Molos floreal print, är det fint irl? Och passar det till Katvigs orange/fuchia?
    floreal vilket är nu det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17