• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    nettan1016 skrev 2010-04-27 10:38:19 följande:
    Ungefär så hade jag det också. Dottern kom i vecka 36+2. Jag hade slutat jobba dagen innan och skulle bara ligga på soffan och äta chokladpraliner  i tre veckor. Fick packa bb-väskan mellan värkarna på natten för inget var ju förberett.Mannen satt uppkopplad mot jobbet och bokade av möten och besök.
    perfekt..*hehe*
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2010-04-27 10:44:17 följande:
    Hej! En liten snabb fråga innan jag ska iväg på lite shopping.. Hittade en rabbatkupong på näten som gäller tom idag på LIndex ( 30%). Kan man skriva ut den på vanligt papper och den gäller ändå?? För Lindex kuponger har väl lite tjockare papper annars?? Vågar man använda en sådan kupong?? Ni brukare ju vara allvetare här, så hoppas på lite snabb hjälp!
    Japp det är bara att skriva ut de som finns på pdf fil och ta med
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 10:53:36 följande:
    Japp det är bara att skriva ut de som finns på pdf fil och ta med
    Säger dom inget, för de måste väl se att man inte fått den från dem??
    Usch, det känns som det står i pannan på mig att jag fuskar imed jag inte fått den själv...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-27 08:03:35 följande:
    Jag har en omlott med gröna äpplen som jag inte använder. (Och en vanlig klänning i största barnstorleken med regnbågar som jag inte har orkat korta av till tunika)
    FB
  • Buttelina
    Flock skrev 2010-04-27 10:56:47 följande:
    Säger dom inget, för de måste väl se att man inte fått den från dem??Usch, det känns som det står i pannan på mig att jag fuskar imed jag inte fått den själv...
    jag har tagit med sånna fleeera ggr.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tic1

Fick tips här tidigare om Mysungar.se om byxor som liknade me&i:s puffbyxor. Det var precis sådana byxor som hon syr som jag letade efter men nu har hon tyvärr inte möjlighet att ta nya beställningar så jag undrar om någon här vet någon annan som syr upp byxor på beställning??Är ute efter smala puffbyxor, muddbyxor och lite kortare puffbyxor gärna i svettistyg eller liknande. Alla tips tas tacksamt emot!!

• Kristyr
    Tic1 skrev 2010-04-27 12:16:58 följande:
    Fick tips här tidigare om Mysungar.se om byxor som liknade me&i:s puffbyxor. Det var precis sådana byxor som hon syr som jag letade efter men nu har hon tyvärr inte möjlighet att ta nya beställningar så jag undrar om någon här vet någon annan som syr upp byxor på beställning??Är ute efter smala puffbyxor, muddbyxor och lite kortare puffbyxor gärna i svettistyg eller liknande. Alla tips tas tacksamt emot!!
    cmig lite dyrare men super!! Har massor av cmig byxor just nu.
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-04-27 12:25:30 följande:
    cmig lite dyrare men super!! Har massor av cmig byxor just nu.
    iof i velour, det var kanske inte det du ville ha?
  • Tic1
    Kristyr skrev 2010-04-27 12:25:53 följande:
    iof i velour, det var kanske inte det du ville ha?
    Nej, helst i nåt annat tyg, typ svettistyg. har massor av meandi:s i velour, typ dom enda som sitter bra... Men tack ändå{#lang_emotions_smile} Tar gärna emot fler tips!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17