• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-26 22:17:12 följande:
    Vad söt Maxen blev i sin nya frissa!!
    tack=)..... han fick en hel del blickar på sig på universitet idag var å hämtade böcker....;).. charamde studenttjejerna =P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • ängeln83
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 22:15:16 följande:
    ängeln: det fanns ju ett par nya sådana bilar byxor i FB tråden tro det var första bilden lr ngt ;).. nu e dem dock borta sen jag skickade ut meddelande om vårstädningen =P....soloniko: ta flyget ner så kan du åka med ngn sen =).. tro ja blir billigast=)..vart bor du??
    Jo jag vet men jag tyckte dom var lite för dyra, egentligen vill jag ju ha 74:a till Liam

Bra där med vårstädningen, jag har fått bort det mesta mitt men ska ta bort det som fortfarande ligger kvar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 22:18:54 följande:
    tack=)..... han fick en hel del blickar på sig på universitet idag var å hämtade böcker....;).. charamde studenttjejerna =P...
    Att jag missade er då
    Jag spenderade min dag (halva dag) i gympasalen där, innan jag fick åka hem och hämta en prickig tjej
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

När börjar ni växla era pengar till danska?
    Funderar på om man hinner det när man väl får reda på salgen, vill ju åka första dagen i år (om jag får sällskap)
    Här vill de ju att man beställer pengarna en vecka innan man ska växla

Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla

God morgon!

I dag hittade jag min småfolksklänning i gaderoben, den är ju bara sååå skön. Vill ha fler! Någon som vet var man kan hitta småfolksklänningar till vuxna?

• Helle
    SmillaMilla skrev 2010-04-27 06:26:42 följande:
    God morgon! I dag hittade jag min småfolksklänning i gaderoben, den är ju bara sååå skön. Vill ha fler! Någon som vet var man kan hitta småfolksklänningar till vuxna?
    TS brukar jag kolla på ibland.
    God morgon
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-27 06:26:42 följande:
    God morgon!I dag hittade jag min småfolksklänning i gaderoben, den är ju bara sååå skön. Vill ha fler! Någon som vet var man kan hitta småfolksklänningar till vuxna?
    JAg köpte på salg! VAd har du för storlek?
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-04-27 06:48:37 följande:
    ok, skall kolla lite där, men har inte riktigt gett den sidan någon chans än.
    JsN skrev 2010-04-27 06:57:51 följande:
    JAg köpte på salg! VAd har du för storlek?
    Åhhhh salg skulle ju vara underbart. Stl S-XS skulle jag behöva.
  • Allimac 2004

Ja då är det nog bara att glömma dom då
    Får köra på med Kapp Ahls leggings istället

Busbellan skrev 2010-04-26 22:08:59 följande:
    Låter ungefär som min stora tjej var Vet inte hur mycket hon vägde när hon var 110 cm lång, men när hon var 100 cm lång vägde hon 13 kg. Hon har aldrig haft några Mololeggings, men jag är tyvärr ganska säker på att de inte hade suttit uppe på henn (hon är 10 år nu) Minstingen är också ganska smal, men inte riktigt så smal. 13 kg, 96 cm och de sitter som dagt inte ens så bra i midjan på henne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17