Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Alltså jag bara måste ha den vita t-shirten från småfolk. Den med små söta figurer på. Men tror ni att den kommer in på babyshop o llm snart?

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 18:23:55 följande:
    Kan du inte köpa den hos småvi då?
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 18:23:55 följande:
    Kan du inte köpa den hos småvi då?
    Jo det skulle jag ju kunna, men tycker 69 kr är dyr frakt. På de andra shopparna jag nämde drar de bort momsen så då tjänar jag ju in frakten där.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-05 18:24:26 följande:
    Smilla: Ska göra vad jag kan för att hitta den
    Tack tack! Skicka kontonummer så kan jag föra över lite pengar i fall du skulle hitta något skoj!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-05 18:22:25 följande:
    Tog 92/98, tror det blir bra småfolk 92/98 är ju då ungefär lika stor som katvigs 104 så det ska nog räcka för 104 i katvig sitter bra och ju smalare tröjan är desto bättre, det måttet oroar mig inte
    Vilken köpte du?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 18:26:10 följande:
    smilla-- men ska jag lägga på en till hit till mig då så skickar jag den till åland sen?
    Nä det behöver du inte. Jätte snällt av dig. Men kanske jag skall betälla i alla fall.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-05 18:27:27 följande:
    Den lila med äpplen och den med de små söta djuren Strunta i att föra över pengar, du kan betala om jag hittar nåt istället
    Okej, men annars har jag sparat ihop lite
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-05 18:35:24 följande:
    Då har du det om jag hittar nån klänning, annars får du shoppa annat kul för det
    Tack söta du!
  • SmillaMilla

Tror ni att dessa är lika stora som den där småfolks muffins tröjan jag fick hem iddag? Bild i bt.

• SmillaMilla
    Thunderape skrev 2010-05-05 19:09:34 följande:
    Sen beror det ju på om barnen går på förskolan? Där vet dom vad som gäller. Dom inspirerar helt klart varandra.  Sen spelar det ingen roll om barnen har sett det på tv eller inte. 
    Eller har stora syskon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17