Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon flickor!

TACK Finaste Butte med familj för igår, så himla roligt det var! Ni är den goaste familjen ever . Båda barnen somnade i bilen hem, Milo efter typ 20 meter . Lia fick vi stanna och gunga i Lund, sen sov hon med som en stock. Bara att bära in och så vaknade dom åtta i morse. Det första Milo sa var: Var är Isabel? Kommer dom till mig??? Han blev nog riktigt kär i henne! Hjärta

Shoppingbilder på G

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Usch Bubblan, jag läste om bebisen. Massa Massa kramar och tankar till er. Men, det behöver inte vara ngt fel alls. Jag är ju så nojjig så jag läste massa om detta inför mina RUL och dom allra flesta som först fick höra att ngt var fel på bebisen fick normala resultat sen. Klen tröst kanske, men hoppas hoppas det är så för er med. Om Lia sa dom ju att dom inte kunde se några njurar, så vi fick komma dit 2 ggr. Hoppas du får en tidigare tid!!!

• Tjollabolla

Åh jag vill nog ha en gul och en rosa! Kommer den gula som overall? Eller så tar jag en av färgerna i jacka;) Till milo vill jag nog ha en lila och en färg till.... han har ingen alls som passar längre!!

• Tjollabolla
    Saraia skrev 2010-08-06 09:55:20 följande:
    Måste fråga igen, velar så... Molofleece t ca 5-6 månaders baby, stl 68 el 74?????
    Hade jag varit som dig hade jag väntat på rea
  • Tjollabolla

Hade absolut tagit UTAN luva till stora barn, hur mysigt det än är med luva. Leka med luva är ingen hit och dessutom blir det bökigt med jacka över. Eller en "fin"lurv med luva och en lek utan luva

Butte, skiiit i den röda o ta en LILA!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-08-06 11:53:10 följande:
    men isabel äääälskar luvor och lillebror gillar dom med. dom kan blir sura på mig om jag tar på dom en jacka och den inte har luva när det blir lite kallare "mamma den har ingen juuuuuva" sa lillabror när vi var o fiskade sist, skitsur var han vi har väldigt sällan molo fleece under skalisarna och jag har så många lurvar att det gärna kan bli en finlurv

jag tycker luva är så fint men utan är lite mer praktiskt..

jag vill ju ha den svart/röda för att matcha skor och mössa jag köpt. blir helcoolt ju

men det spelar ingen roll, innan säsongen är slut så bor här sääääkert en svart/röd, en gul och en lila och kanske nån fler haha
    Ja Milo älskar oxå luvor... Fast dom vågar jag inte skicka honom till dagis i.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17