Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-12-28 08:02:40 följande:
    ok, 1 eller 2 dragkedjor?

Vågar nog inte köpa nån mer till nästa år i den takten som M växer så kommer säkert hummel overallen vara för stor, men vi får se
    1 dragkedja. Från 08 tror jag
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-12-28 08:05:33 följande:
    ok den kommer säkert bli bra och regnbågen är ju så fin Hjärta
    Ja jag hoppas det. Om inte annat så kan jag ju köpa en till sen för denna betalade jag ju endast 700kr för Glad
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-12-29 13:08:48 följande:
    ja men min Ludvig är ju lika stor med sina 106cm och 19kg
    E är 107 cm och väger väl kanske 16-17 kilo, är rätt smal men inte supersmal Glad
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2010-12-29 13:57:34 följande:
    ja i april Drömmer klart dom är normalstora
    När fyller din son?

Min rackarunge fyller ju på självaste valborgsmässoafton. Kan tänka mig vad det kommer bli för fester sen när han är äldre.... Obestämd
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2010-12-29 15:20:53 följande:
    lillaego och dunis vad söta barn <3
    Tack butte Glad Måste sätta saxen i håret på E här snart. Tyvärr har han inte något sånt där fint självfall så att säga så hans långa hår blir bara rufs och stripor när det blir för långtFlört
  • Lilla Ego 07
    Tjollabolla skrev 2011-01-01 13:35:30 följande:
    Gott Nytt År!
    Här är vi sletna efter 30års fest igår på nyårsafton. Vi fick dock köra hem vid halv elva - det var inte så barnvänligt och alla andra hade barnvakt utom vi. Både Milo & Lia var vakna vid 12 slaget, Milo sov ändå bara till halv nio i morse och han somnade klockan ett!
    Gott Nytt År!

Du, jag fick svar från mylittleztore. Ordern hade gått igenom men det var inte några extra rabattprocent på redan nedsatta priser Rynkar på näsan Konstigt då jag inte läst nåt om det vare sig i mejlet man fick innan eller på hemsidan.

Så då skiter jag i den suiten. Blir ju inte jättebillig om man då ska betala 39kr i frakt också på det.
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-01-01 14:10:25 följande:
    nä dom planerade ingen rea alls..
    Nä de är väl lite dåliga på reor tycker jag.....Har de blivit sån där concept store el vad det heter för MOLO ännu då?
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-01-01 14:29:51 följande:
    ja dom har väl det. tycker med dom är dåliga nu.. innan var det 30% och sen 50% ..
    Har inte handlat nåt därifrån på väldigt länge, ett år sedan tror jag minst Glad
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-01-01 14:32:24 följande:
    nä inte jag heller. jo ett par leggings i somras.. men annars inget
    Funderar på att förgylla min dag med att plocka ner ett par växalådor till lilla L och se om det finns nåt där i som kanske kan passa nu, hon verkar ju ha växt liiiite iaf på senaste månaderna Glad Fick ju nytt hopp då hon kunde ha både dockhustunikan i 92 (lite stor i halsen) och underbara londontröjan också i 92 (även om jag vet att den är liten i storlek). Vem vet, kanske kanske kan hon också ha nya fina badgesknappisen som ligger där uppe Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17