Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh jag börjar med fundera på gympaskor till Ella, hon måste ha ett par till.

Hon har ett par hummel i högre modell som ska funka i vår, men vill ju ha ett par låga också. Några tips?

Eller nån som vet när nya Hummel börjar droppa in kanske?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-01-27 11:59:28 följande:

Nu har jag äntligen velat färdigt angående skor, blev visst några helt andra än jag tänkt

Vilka blev det då?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-27 12:01:05 följande:

Annacill har precis fått in en del. Skor skulle komma lite senare.

Om du mejlar vet hon kanske mer precist.

Ok, tack!
    Då måste jag maila och höra. Väntar ju gärna med att köpa skor tills jag kollat in Hummel
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-01-27 12:09:10 följande:
    Ja visst var dom Fanns ju vita med som också var jätte snygga men vitt är ju sådär praktiskt. Hoppas bara dom håller bättre än dom andra Puma skorna vi haft.
    Tyvärr fanns dom ju bara upp till 27, det räcker inte här
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-01-27 12:21:59 följande:
    Synd Jag tog 27 till Liam, får se hur länge dom passar, han har 26 nu.
    Ella har 28 i vinterskorna och 28 i de Hummel jag räknar med att hon ska ha i vår så 27 lär knappast räcka i Puma osm brukar vara ganska små, men vi lär nog hitta några andra fins brukar inte vara några problem
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-27 12:43:21 följande:
    De vill jag med ha, men de är en stl för stora för oss.
    Passar perfekt till A egentligen, mätte hans fot och den är 17 cm, men knytskor känns inte så bra till honom.
    Blev i alla fall glad när Nora provade sina såna i den modellen, de passa än. Hon har de svarta med röd och blå rand på
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-27 13:13:33 följande:
    kaDet funkar inte om du köper resårskosnören och trär i?
    Tror inte han får i fötterna själv då, eler är inte säker på det i alla fall
    Sen är hans största stolthet för tillfället att sätta på sig skorna, knäppa alla karborreband och så ska man säga vad duktig han är
    Nej, kan nog inte ta det ifrån honom
    Har ett par andra Hummel med tre kardborreband på väg hem så vi sitter inte i sjön när det gäller skor precis
    Sen ska han ju ha från ortopedtekniska också, det är de skor han bör använda mest ändå

men tack för tipset!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17