Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

En hyfsat OT fråga, men jag undrar hur man gör när man är med och taggar sig på foton som våra kära danskbutiker har på FB, hur gör man då för att slippa få ett mail för varenda en som taggar sig efter en själv??
    Himla störande är det, ett sätt är väl att vänta till sista dagen och tagga då, men då är deet så lätt att man glömmer bort och missar jue Obestämd

William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Busbellan skrev 2010-09-10 07:47:07 följande:
    Om du går in på konto och väljer händelser så kan du välja vid vilka tillfällen du vill ha mail
    Tack för tipset, inge kul när man öppnar mailen och har 15 nya meddelanden och inte ett enda reamail utan bara " ------- har kommenterat ett foto av dig"
  • Mawe123
    CeciliaBa skrev 2010-09-10 09:08:41 följande:
    Hej! Ny här! Tänkte köpa NS Haremsbyxor till min dotter som är 2 år och 7 mån. Har börjat köpa lite 104 i strl men de ser ju fantastiskt långa ut! Någon som har förslag på om jag ska köpa 98 eller 104. Hon är 93 cm lång...
    Skickade iväg sonen 97-98 lång i ett par ns 92:or till dagis i dag tycker de satt bra, så 104 låter tokstort.
  • Mawe123
    Åh fina fina fjärilarna, är så förtjust i detta printet, underbar blå/turkos färg Solig
  • Mawe123

Gomorron!

Tror jag närmar mig mitt första neg på T, sålde ett par molo brallor för över en månad sedan, efter drygt tre veckor och ett gäng påminnelser via mail och sms får jag betalt av köparen, glad över detta skickar jag iväg paketet och så igår kom det i retur pga att adressaten har flyttat och eftersändning saknas.. Skrikandes Blir så j..a irriterad!

Har mailat henne nu igen, men har ingen större förhoppning att hon svarar, har ju inte svarat på mina typ 10 tidigare meddelanden..

• Mawe123

Har tyvärr inga tips, men känner också ett shopping sug -som vanligt :)

Jag vill shoppa Katvig keps och Mini a Ture handskar o mössa på rea eller fraktfritt.

Ingen som har någon rolig erbjudande kod att dela med sig av? Jag tänkte shoppa barnskor för elloskoden, men eftersom det inte fanns några innermått angivna på de skorna jag ville köpa -slutade det med ett par boots till mig själv istället Flört

• Mawe123
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:05:36 följande:
    Ja, som vanligt, då är ju allt som det ska va

Vet inte några direkta erbjudanden, men Eleraff och B&R har väl lite grejer på Klipp, o KLKids har ju fraktfritt och 10% med koden muppsan.

Ha ha, så kan det gå Har också varit på jakt efter skor där men man vill ju gärna ha innermåttet på barnens skor.
    Ja KL kids gillar jag, har shoppat mycket med muppsan koden där Skrattande 

men eleraff och matadorkids bojkottar jag lite då de kör så dåliga reor på webben och de bra reorna bara i butiken,
    visar ju att de inte prioriterar oss webbkunder och då vill inte jag prioritera dem heller..

Gynnar hellre någon annan då.

Var på väg att köpa småfolks nya lurvjacka från småvi i veckan, men tycker ärmarna verkar vara så korta -jämfört med den gamla varianten med grodfoder som vi har fär hemma..
  • Mawe123

Det är rätt lustigt, ligger väl 8-9 000 plus på mitt "tradera, trendsales, fb,barnklädes shopping konto" nu, och shit så snål jag har blivit -köper jag något så vill jag genast lägga upp en ny sälj auktion Tungan ute
    Vill liksom aldrig att det ska sina på det kontot igen Flört

• Mawe123
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:30:01 följande:
    Vilken biltröja? Molos? Isf så har vi ju det linnet och du vet ju hur fort jag tröttnar på print Men flygplanen kanske? Annars misstänker jag att Småfolks traktor tröja skulle bli poppis
    köpte fotbollslinnet och flygplanslinnet på EST rea och shit så fina de var. De flygplanen med björnarna skulle jag gärna köpa till lillebror, och storebror vill ha fotbollar.

När jag öppnade posten och la upp linnena på sängen kom pappan förbi och suckade högt som vanligt -sen böjde han sig fram över kläderna och sa -du de där, finns de i vuxenstorlek? Skrattande 
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-09-11 09:35:43 följande:
    oj shit vad bra du är duktig du!
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:30:01 följande:
    Vilken biltröja? Molos? Isf så har vi ju det linnet och du vet ju hur fort jag tröttnar på print Men flygplanen kanske? Annars misstänker jag att Småfolks traktor tröja skulle bli poppis
    jaa jag vet ju det jaa flygplanen! dom är fina! nån katvigränder kanske?
    Ja liam är så fin i småfolks tröjor köp en sån
    Nja så duktig är jag inte -jag har skiljts från buggan, det var det stora klirret in Flört.

Jag låg bättre till tidigare innan jag köpt nanooks skaloverall, molo regnbågstäckisar, molo regnbågsoverall, pop täckisar, mm inför vintern. Sen ville storebror ha nya gympadojor och de kostade nästan en tusenlapp de också, så saldot krymper snabbt om man inte är duktig på att sälja samtidigt som man investerar Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17