• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 21:08:57 följande:
    men de är inte i sverige va?
    Nej ingen svensk, bara mellanhanden liksom..
    Men om det skulle behöva reklamera något är det smidigt att göra det direkt till bugaboo..

• MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 21:20:01 följande:
    är det? ska man inte kontakta butik vid reklamation?
    Jo men dom brukar alltid vara generösa tycker jag .. Jag har alltid kontaktat dom ..
    Inte varit problem  någon gång..
    Vet ett antal som beställt genom fruugo och dom har även haft bra kontakt med butiken ..
    Så jag tror inte det är någon fara alls :)
    Och dessutom är dom ju hur billiga som helst.. 
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 21:24:58 följande:
    Å jag e såååå nojjig när det gäller utländsk butik, reklamerade sista chassit FEM ggr, å då va jag glad att det va in sweden kan jag lova
    Ja men du vet när du reklamerar så många ggr så vet du att du får lämna tillbaka hela vagnen? :P
    och få hela beloppet tillbaka ..
    Men nu har dom ju ändrat chassit vad jag förstått det så nu ska man bara byta några packningar så byter man det själv :) 
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 21:28:54 följande:
    Japp! gav upp till slut å dom hämtade vagnen å jag fick pengarna åter, men guuuud så less jag va!!

Så det glider fortfarande ibland eller?
    Inte hört på jätte länge att något glidit.. så tror det är väldigt väldigt få isf..
    Om man köper ny i butik nu så ska dom ju inte göra det.. och det tror jag inte dom gör heller..
    Men det finns ju dom om köpte dom för ett par tre år sen och dom kan ju glida..
    Nu har jag inte hört något alls :) 
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 21:34:23 följande:
    oki, låter ju lite lovande iallafall
    stökmamma skrev 2010-08-14 21:31:51 följande:
    2-0 lillebror jo tack du, väldans unisex   råååååååsa, ljuslila o annat blommigt
    Men iofs tycker jag bubbelbebis ska ha en all black :) Den är ju helt underbar :)
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 21:37:20 följande:
    lite för dyr tycker jag, men sjuuuukt snygg
    Ja den är sjukt dyr nästan Tyst
  • MiniM3

Men alltså dom randiga tröjorna kostar 175 på kidzshoppen och 225 på bus?? alltså nova star :D

• MiniM3

Ingen som vet var jag kan få tag på pärlplatte balerina i strl 24??

• MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-15 14:32:54 följande:
    Fick ni gratis på era 3 första auktioner på T ??? syntes de på en gång? mina första 3 vart svindyra Obestämd
    Men man måste anmäla sig till det.. har du gjort det?
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-15 14:37:13 följande:
    Bubblis surar..

gottago
    Du om jag budar på dina kläder.. och betalar innan jag åker utomlands.. kan du då skicka när jag kommit hem igen? :D
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17