Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-07-07 22:30:13 följande:
    Vad ska du ha för vagn till då? :)
    Vet inte alls. Måste åka och klämma och kolla lite. DEn ska ju gå smidigt in i bilen också.
    Ska tydligen ha barn i November......
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-07-08 09:46:26 följande:
    Vet inte om någon svarade igår men är det nån som har bild på girly rainbow och lavender star tillsammans?

Jag har suiten och hjälmmössan. Kan fota om du vill.

Away....

• ChokladMoshin

Alltså suiten är ju mer blå lila än tex det lila kantbandet på mössan. Och dom rosa matchar inte exakt ehller, men jag tycker det är fint ihop ändå.
  • ChokladMoshin

Måste nog ha en girly rainbow suit nu också, dumma ängeln som lurar mig å shoppa

• ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-07-08 10:03:23 följande:
    Ha ha, klart du måste Dumma mej

Bara funderar på hur många suits man behvöer i stl. 62.......lyxproblem idag igen Drömmer
    Klart du måste ha matchande body/tröja till.

• ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2010-07-08 10:14:17 följande:
    jag har 4 långärmade... Men de går ju inte att anväda nu när det är så varmt...

När det är vinter går det nog fler.......
    Näe, det är liiite varmt för det nu kanske. Detta kommer ju typ vara i Jan-mars kanske. Så misstänker bebis kommer bara ha suits.
    ängeln83 skrev 2010-07-08 10:20:56 följande:
    Ja vilka problem du har
    Jag är nog inte rätt person att fråga angående suits då Meja äger typ...ingen , jo en sommarsuit har hon ju
    Inga suits??
    Kanske bäst att fråga typ SMultron kanske
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-07-08 10:31:07 följande:
    Ha ha, jaaa, fråga Smultron så får du nog ett korrekt svar , och en förmaning att köpa måååånga suits.

Nä alltså det finns alldeles för många söta klänningar ju
    Satt just och funderade på varför jag använde så mycket suits till Liam och förmodligen var det för att pojk kläderna är mindre varierande.
    Ja, eller hur

Klänningar älskar jag ju, men de första månaderna är suits så praktiskt. Men däremot nästa sommar då blir det måååånga klänningar
  • ChokladMoshin
    Blöh80 skrev 2010-07-08 17:36:53 följande:
    nnneeejjj, lillan har sin dalmatinerklänning för första gången idag. Den med neonrosa kantband. Jag ammade precis henne o hon kräktes lite. Det kom på bandet vid halsen o färgen "rann ut" på en av hundarna. Vad gör jag nu???
    Blötlägg i vamrt bad med MYCKET Vanish. Skulle nog jag provat i alla fall.
  • ChokladMoshin
    MammaT skrev 2010-07-08 18:14:52 följande:
    ni som använder vanish har ni lyckats bränna sönder plaggen, jag lyckades bränna sönder en kaninsuit fast jag hade den över natten det kanske jag inte skulle ha gjort
    Näe, faktiskt inte. Mina plagg kan ligga upp till 3-4 dagar i starkt Vanish bad *glömsk* och inget har hänt med dom.
  • ChokladMoshin

Tidigast vekca 30 (sista veckan i juli) kommer första sändningen med Katvig har jag hört

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17