Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2011-02-13 19:18:02 följande:
    Var tvungen att OT shoppa lite. Behöver ju skor till våren till Alva, och jag behöver träningsskor till mig själv. Blev ett par fina Kavatskor till Alva och ett par skor till mig. Det var 300 kr rabatt vid köp över 900 kr och detta blev bara 850. Så jag fick slänga ner ett par gympadojjor till K också. Ungen badar i skor, men vaddå då

Förutom 300 kr rabatt fick man en gratis hotellövernattning för 2 personer. Finns säkert en hake, men skorna behövde jag ju så jag ser checken som en trevlig liten bonus om den går att använda
    Jag fyller 30 om två små veckor... Ska på genrepet på melodifestivalen i Malmö helgen om två veckor också. Så är det en bra deal så kan ju jag och maken ta in på hotell på natten och fira lite födelsedag på tu man hand

Dessa tog jag till Alva. Inser att dom inte faller alla i smaken Men jag tyckte dom var söta... lite fulsöta kanske

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=# 
    Hoppas ni får sova på hotell och fira lite.
    NJa jag gillar ju inte blommigt så här gick de inte hem.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-02-14 16:52:25 följande:
    Jaha, där började visst salgsäsongen

IdaT har salg 27/2 -  4 mars

Någon som är sugen?  
    Oj redan?!
    Nä nu är nya NS prio ett.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-14 17:43:21 följande:
    Godkväll!

Första natten på jobbet avklarad o det gick ju riktigt bra. Väldigt skönt o få komma hem o sova ifred hela dagen o känna sig utvilad på eftermiddagen/kvällen. Jag är en nattmänniska så inga problem o hålla mig vaken på jobbet heller.

Men är just nu ännu mer förbannad på svärisarna...de som TJATAT så om att de ville ha barnen en vecka, så lämnade vi ju dom där hos dom igår o så ringer de efter EN DAG och ber oss hämta dom IMORGON Skrikandes
    Vi har 34 mil till dom o körde med vår bensinslukare i helgen så resan dit och hem kostade oss ca.900kr, det var en jävligt dyr barnvakt detta!!!
    Vi frågade flera gånger om de verkligen orkade med barnen och det försäkrade de att de gjorde!!
    !#"¤%&/()/&%¤&/()=(/&%/()=(/&%/()(=)/)(&%/¤&%&/&(/ )(/(&

ALDRIG mer får de denna chansen igen!! De beter sig så illa mot oss (framförallt mig) när det gäller allt så nu är det fan slut med umgänget där!! Iaf för min del, sambon lär väl inte bryta banden helt men som det låter på honom just nu så är det fan nära....har aldrig sett honom så arg o ledsen...

sorry för avreaktion i tråden som vanligt från mig....önskar jag kunde skriva allt detta på fb istället men för många släktingar som läser där...
    Så himla kass!
    Kramar
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-02-14 19:00:25 följande:
    Någon som har den här fininingen och som kan säga hur den är i storlek?

www.eleraff.se/Shop/Product.aspx?ProductID=13...

Jag har fått hem den idag i strl 104 till K på knappa 1 meter. Men den ser så liten ut... Är dock osäker. Kanske mitt ögonmått det är fel på.
    Borde vara en enkel sak att kolla eftersom jag har den hemma, men då känner ni inte min dotter
    Hon provar ingenting. Ska hon ta något på sig så ska hon ha det på sig helt enkelt. Och det är ju synd om den är för liten och ska bytas eller flyttas vidare..  

BUsbellan har den till Ella tror jag.

Jag har inte den men har tittat på den irl och tyckte också den såg väldigt liten ut.

Hade nog tagit en stl större om jag köpt den till A..

• lillronya
    Lalalong skrev 2011-02-14 19:30:48 följande:
    Okej.. Ja som jag misstänkt då. Attans med.. 
    Hur funkar det när man returnerar till webshop? Jag betalar returporto antar jag. Men om jag vill byta till en annan strl får jag även betala nytt porto för det nya plagget också?  
    LIte dplig koll på det faktiskt.
    Finns säkert de här som vet bättre.
  • lillronya
    Stormis skrev 2011-02-14 20:51:08 följande:
    Förresten Tjolla:
    Jag och Karla satt och tittade i bildis innan och hon hojtade rakt ut: Åååååååh, vilket fint rosa rum . Du verkar ha lyckats. En treårig prinsessa har godkänt det!
    Min man gillade det också, så det funkar på vuxna karlar med.
    Speciellt gardinerna tyckte han om.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-02-14 21:00:39 följande:
    OT flickor men är det någon som har spanat på pops nya skaljackor inför våren? Lurar på köpa den blå men jag kan inte se på bilden om den är blå eller turkos? Maken ska visst köpa skaljacka till mig efter jobbet imorgon
    Har inte tittat så noga på de så jag vet inte.

Har tänkt på dej ang skaljackor i flera dagar nu. Undrade om det kommit in såna på gekås?Drömmer
    Du brukar ju ha lite koll på det.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-14 21:00:55 följande:
    Haha skojar du? Gubben här hemma tycker det gör ont i hans ögon där inne
    Gardinerna är IKEA, 69 spänn

Nä helt allvarlig.

Jag satt och tittade på bilderna innan och han satt vid sidan om.

-Oh så fint rosa rum. Åh så snygga gardiner! De var bäst!

Hahahhaha han är lite knäpp.

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-14 21:13:35 följande:
    Haha, han ser inte direkt ut till att vara en som gillar rosa
    Skenet bedrar.
    Smultronhjärta skrev 2011-02-14 21:17:20 följande:
    Japp- det börjar droppa in vårjackor nu..Rejäla skaljackor såg jag inga i fredags,dock fina softshells. Köpte en lila till Lova
    Vill du hålla koll när du ändå är där någon gång?
    Behöver skaljackor till de stora tjejerna. Softshell godkänns inte hur mycket jag än försöker.

Lila är fint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17