• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-08 20:59:16 följande:
    Vad är det för pärm ni använder? Har insett att jag måste ändra systemet med våra pecsbilder nämligen. Har ju haft dem på magnettavla, men August låter dem inte vara kvar där utan lägger dem överalt istället, eller plockar sönder dem. Nej, nån hjälp får vi inte med att fixa sånt. Först ska det fotas, sen ska det skrivas ut, lamineras mm. Låter kanske inte så jobbigt, men det finns liksom ingen tid över till det. Visst kvällstid skulle vi kunna hinna det ibland, men då vill jag bara va
    Vi har en liten pärm (a5 format?), på framsidan är det ett karbareband, i ark sedan inne i pärmen sitter det bilder. Vi använder inte foton (endast personer) utan bilder som vi plockar från ett dator program. Men vår pärm har vår talterapute gjort. Men programet har vi fått till datorn, så behöver vi extra bilder tar jag ut dem själv.

Innan hade vi också bilder överallt, men det gick bara inte. en pärm är jättesmidigt, för då åker samma pärm med barnet vart det än skall och alla parter använder samma pärm, vi träffar ju talt., ergot., läkare, dagis, assitent... ja listan görs ju öång när de gäller dessa barn.
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-08 21:04:17 följande:
    Vi har en liten pärm (a5 format?), på framsidan är det ett karbareband, i ark sedan inne i pärmen sitter det bilder. Vi använder inte foton (endast personer) utan bilder som vi plockar från ett dator program. Men vår pärm har vår talterapute gjort. Men programet har vi fått till datorn, så behöver vi extra bilder tar jag ut dem själv. Innan hade vi också bilder överallt, men det gick bara inte. en pärm är jättesmidigt, för då åker samma pärm med barnet vart det än skall och alla parter använder samma pärm, vi träffar ju talt., ergot., läkare, dagis, assitent... ja listan görs ju öång när de gäller dessa barn.
    Åh, det låter smidigt. I en sån måste man ju kunna sätta även såna bilder vi använder oss av.
    Ska fråga efter en sån på hab när vi ska dit nästa vecka tror jag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-08 21:06:24 följande:
    Åh, det låter smidigt. I en sån måste man ju kunna sätta även såna bilder vi använder oss av. Ska fråga efter en sån på hab när vi ska dit nästa vecka tror jag
    Ja absolut! Vi har lite blandat, foton, ritade, datorbilder.. Allt beror ju på vilken nivå barnet ligger.
  • RååSa BuBBlan

Go kväll

Idag har vi varit och snosat bebis {#lang_emotions_heart} 

Lilla tösen har lagt på sig ett kilo senaste månaden och blivit en riktig liten knubbis Och Molos 56:or passar perfa nu *me like*

Fy va bebisar e goa *mysklumpar*

Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-08 21:11:24 följande:
    Go kväll Idag har vi varit och snosat bebis   Lilla tösen har lagt på sig ett kilo senaste månaden och blivit en riktig liten knubbis Och Molos 56:or passar perfa nu *me like* Fy va bebisar e goa *mysklumpar*
    Såååå himlans söt!
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-04-08 21:12:53 följande:
    Såååå himlans söt!
    Ja visst e hon gooo {#lang_emotions_heart}

Å stackars pappan i huset avskyr Molo sen kommer moster med BARA Molosar

Ååååå va jag vill fynda en kyllingsuit till henne alltså!!
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • Milliz

Gokväll! Vad händer här?

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-08 21:17:20 följande:
    Ja visst e hon gooo Å stackars pappan i huset avskyr Molo sen kommer moster med BARA Molosar Ååååå va jag vill fynda en kyllingsuit till henne alltså!!
    Ja så söt, och så fin i uttrarna. Kombon bubblan har med karusellhästarna och lilarandiga katvig är också så fin!
    Elias 070202 Ella 080920
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-08 21:11:24 följande:
    Go kväll Idag har vi varit och snosat bebis  Lilla tösen har lagt på sig ett kilo senaste månaden och blivit en riktig liten knubbis Och Molos 56:or passar perfa nu *me like* Fy va bebisar e goa *mysklumpar*
    Hej!
    Söt bubbla och go bebis i bt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17