• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Jullia
    h80 skrev 2010-04-09 08:08:45 följande:
    Harmonibarn i Malmö (på gågatan) har Villervalla.............o Molo
    Ska snart till Malmö, tack för bra tips!
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-04-09 09:25:54 följande:
    Godmorgon flickor. Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    har inte fått något från Tradera...men ett sådant där mail skulle jag aldrig svara på. Håller med dig om att det låter mycket skumt
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    Godmorgon flickor. Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    kanske även skulle tillägga att om det verkligen var från Tradera och att dom behövde några uppgifter så skulle dom ju isf uppmana dig att logga in på ditt konto och fylla i nödvändiga uppifter där...tror aldrig dom skulle be dig att maila såna uppgifter till dom
    jag HATAR att kräkas
  • lillronya
    Godmorgon flickor.Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    Läste precis i traderatråden att någon där fått ett sånt.
    Skicka inga uppgifter!
    Det ska man aldrig göra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-09 09:29:13 följande:
    kanske även skulle tillägga att om det verkligen var från Tradera och att dom behövde några uppgifter så skulle dom ju isf uppmana dig att logga in på ditt konto och fylla i nödvändiga uppifter där...tror aldrig dom skulle be dig att maila såna uppgifter till dom
    Tradera har väl även varnat för såna här mejl? Har för mej det iaf.
  • melizza
    Godmorgon flickor.Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    jag fick med ett sånt men har inte skickat in nåt.....tyckte med det verkade skumt....jag har aldrig lagt in varken mitt kontonr eller visa kort nr tidigare så varför skulle jag verifiera nåt som jag aldrig lämnat in tidigare

jag ska inte svara på det iaf
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-04-09 09:30:14 följande:
    Tradera har väl även varnat för såna här mejl? Har för mej det iaf.
    ja det har dom säkert.
    Nu är det bara att hoppas på att ingen går på det och mailar iväg sina uppgifter.
    jag HATAR att kräkas
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-09 09:32:06 följande:
    ja det har dom säkert.Nu är det bara att hoppas på att ingen går på det och mailar iväg sina uppgifter.
    Ja det får vi hoppas!!
  • ängeln83

Nä hoppas verkligen att ingen skickar in sina uppgifter. Det ÄR nåt skumt med detta. Men kan tänka mej att det säkert finns folk som gör det eftersom det står i mailet att ens Tradera konto avslutas om man inte bekräftat sina uppgifter inom 7 dagar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • melizza

Lillronya: sötfisar i BT

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17