Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-02-03 21:12:05 följande:
    Gokväll

Shoppa ett gemstone linne på T ikväll ;.)
    Åh fina gemstone!
    Ett sånt har vi med som ligger och väntar på sommaren
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

YES!!
    Softshellen gick på köp nu, det betyder att jag får köpa den rosa

• Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:43:00 följande:
    Perfa!

Synd att jag har så oattraktiva storlekar på mina plagg.Obestämd I alla fall Leas...
    ja, småplaggen brukar inte gå särskilt bra
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:55:42 följande:
    Vanish är grymt!
    Matza skrev 2011-02-03 21:50:21 följande:
    Hej. Hoppar bara in med ett inlägg om Vanish. Hade fått fläckar utav järndroppar på min sons pyamas. Lät den ligga i vanish under natten, kanske lite längre och sen när jag tvättade den så blev det som små råtthål där fläcken varit. Vill bara varna om du är rädd om ditt plagg. Jag fick i och för sig 70 kr i ersättning av vanish
     Oj då! Men kan det ha berott på kombon järn och Vanish? Det kanske blir någon konstig kemisk reaktion kanske? Jag har aldrig haft problem med att det gått hål då jag använt det. Nej, riktigt dåligt. Mina fina suits blir inte sålda fast de är sprillans nya. Vill ju inte ge bort dem heller. 

Apropå det, kan man plocka bort bilderna när man vill på FB eller "måste" de ligga ute ett visst antal dagar? Funderar på att testa Tradera istället.

Det är bara att plocka bort dem när man vill, ja om man inte satt nåt slutdatum då förstås för då ska den nog ligga kvar till det datumet.
    jag hade softshelljackan där  tidigare, men tog bort den idag när jag la den på T
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-03 21:45:22 följande:
    Åhhh grattis!

Jag har bara två auktioner ute, men hoppas att de går upp lite till
    Vågade du sätta låga utropspris på dina?
  • Busbellan

Alltså jag har inte varit jättenöjd med hur fb har gått innan, men ikväll har 6 av 8 plagg blivit sålda vilket resulterade i ca 1100 kr, underbart det betyder mer shopping för mig

• Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-02-03 22:42:07 följande:
    Hoppas Liam kommer över sin haj rädsla, glömmer aldrig när jag fick hem linnet förra sommaren, Liam blev helt hysterisk och skrek ta boooooort
    Åh Safari är såå fint men jag är tveksam om det funkar här, och inte tillräckligt girly för Meja. Meja har bondgårds klänning, möjligtvis att en tröja kan funka till Liam, dom djuren kan ju omöjligt vara läskiga.
    Klart Liam måste ha en bondgårdströja med arndiga ärmar, den är ju sååå fin!
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:42:56 följande:
    Denna tapet blev det. 

Sorry för OT. Jag ska sluta spamma tråden nu
    Åh så fint Hjärta
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-02-03 22:44:31 följande:
    Ja den är verkligen tok fin, där kommer printet verkligen till sin rätt, surar fortfarande över färgen på kantbanden på Mejas klänning, hur tänkte dom där lixom?, vart fick dom rosa ifrån? Hade varit tusen ggr finare med röda ju.
    Håller med dig, tror den hade varit mycket finare med rösa kantband, det och den rösat strumbyxor till tror jag hade varit superfint!
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-02-03 22:52:19 följande:
    rösa är verkligen superfint
    Ja, visst är det, du vet sån där blandning mellan rött och rosa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17