• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tindrisen03 skrev 2010-04-11 11:58:15 följande:
    Ni som har provat och sålt lite på FB, ger det liknande priser som på Tradera? Bättre, sämre? Det är kanske trots allt inte lika många som ser det där eller är skillnaden inte större än avgiften man får betala på Tradera?
    Jag har lagt ut en hel del, tycker dock att det är betydligt mer svårtsålt på fb än på t (har bara sålt 2 saker)
  • h80

Ot, men hur blir man ett fan av något på fb? BoR vill han fans, men jag vet inte hur man gör

• h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 19:07:03 följande:
    Du trycker på "bli ett fan", finns en grå ruta när du går in på gruppen, uppe vid namnet. Ser du?
    nej, finns ingen grå ruta, men når jag klickar på visa medlemmar så finns jag med. då är jag kanske redan ett fan?
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 19:15:03 följande:
    ja om jag tror att du är du på fb så är du redan ett fan Om du då går in i gruppen b&r så står det längst ner till vänster (skrolla ner):"Ta bort mig som fan på den här sidan" (blå text)Då är du ett fan.
    hihi, det var jag visst. Tack för hjälpen {#lang_emotions_smile}
  • h80
    Buttelina skrev 2010-04-11 20:15:36 följande:
    ja minsta pris är bra om man skriver ut! ett minsta pris och ett slå till pris!!. vid slåtill pris är varan såld direkt. som ett köpnu
    låter bra, ska genast ändra mina.
  • h80

en liten fråga, då måste man sälja vid lägsta budet om man bara får ett?

• h80

det är flera i traderatrådens om frågar efter fb-sidan, är det ok om jag länkar till den där?

• h80

Behöver tips på mössa till småfolkslurv (eller vad den kallas) röd med lila muddar o röda äpplen i luvan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17