• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

så! Tack för hjälpen!

• hzl

har ni sett sötare skor? Sulan under är d gröna o rosa gummi blommor. vitt skinn, rosa skinn insidan o på blomman på hälen. Bladen fram är smart i grön gummi. gröna stygn som själk. köpta i new york. Mina klockrena favoriter

• hzl

Hej alla, när e salgen igentligen!? Känns som man väntat en evighet!!

• hzl
    ängeln83 skrev 2010-04-15 09:01:49 följande:
    GodmorgonHär vaknar barnen tidigare för varje dag , från att ha sovit ungefär till kl 09 så vaknar dom nu kl 06, uff uff, alldeles för tidigt ju.Idag blir det shopping runda i Jkpg, främst min och sambons garderober som ska fyllas på men jag antar att jag kommer hitta en del till barnen också, det brukar bli så Såg just denna uuuunderbart söta klänning på Lindex och blev helt kär, den kan väl Meja ha på sysslingens dop va?www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Supersöt!
  • hzl
    na96gen skrev 2010-04-15 09:47:03 följande:
    Blev en liiiiten beställning från BusoRackartyg  busigt ... hihi
    vad?!
  • hzl
    Ängelii skrev 2010-04-15 12:52:47 följande:
    Är det någon som vet exakt när Molo-salgen är? Ska försöka planera in ett besök hos svärföräldrarna den helgen...
    Jag vet inte. jag tror inte nån här vet än heller. Hade också velat veta, min dotter ska ha träningsperiod mellan 26. april o 26 maj. Hoppas den inte är då men det är den säkert.. för o jävlas
  • hzl
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:41:59 följande:
    50% med koden "ikväll"
    oj! aja, nu lär allt vara slut ändå
    men det gäller allt utan nova o möbler?
  • hzl

hoho! Jag är lite irriterad också för det var inte jätte länge sedan jag köpte hollys korall klöver i klöver byxdress o solhatt just där. Men vad tror ni om tillgången? betalar man in o hoppas på det bästa eller? Nån skrev ju att dom hade köpt hollys korall kläning i 110, den storleken finns inte o välja på så då kanske det uppdateras...?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17