Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-07 11:23:12 följande:
    vi blev nog ganska bortskämda med Liam, han var alltid harmonisk som bebis. Meja är lixom lite krångligare, men så är det väl med flickor
    haha.. för oss var det tvärsom Första var en glad och lycklig flicka, andra en liten missnöjd kille som skrek oavbrytet i 6 månader .. hihi
  • na96gen
    ängeln83 skrev 2010-05-07 11:45:14 följande:
    Ja, ha ha, det beror säkert inte på att hon är flicka Är dock glad att jag fick det snälla barnet först, annars hade det nog inte blivit mera barn
    så säger vi oxå
  • na96gen
    lillronya skrev 2010-05-07 18:31:27 följande:
    Gokväll i tråden!!Sitter här med huvudet fullt av byggplaner. Min pappa och min man har idag talat om för mej att de ska bygga en tvättstuga till mej, om jag vill.Om jag vill?Har nu tvättmaskinen i badrummet och torkar sju personers tvätt på en torkställning i vardagsrummet.Så, ja....... JAG VILL! Grattis!
    Underbart {#lang_emotions_sealed} Härlig känsla {#lang_emotions_flower}
  • na96gen

ohhh vad mycket fint ni har handlat {#lang_emotions_flower} synd jag inte kunde åka {#lang_emotions_cry} Men nästa gång då måste jag få åka {#lang_emotions_sealed}

LillRonya : otroligt söt vovve .. så fin {#lang_emotions_heart}

• na96gen
    Everlonn skrev 2010-06-14 18:33:47 följande:
    Är det bara jag som inte gillar att vi stängt köp/sälj? För ser inte folk som inte är ens granne kläderna så faller ju en hel del köpare bort! Man kan ju inboxa säljaren om man inte vill visa för sina vänner att man köper kläder...
    Mamma till N -95 och Bus -07
    Skall köp och sälj på FB stängas .. ?
    eller fattar jag helt fel ....
  • na96gen
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 19:05:41 följande:
    nej inte stängas. Men att sådana som inte är medlemmar inte kan se vad som skrivs.
    jaha, vilken tur * andas ut*
  • na96gen

yippi, nu har jag fått shoppa lite idag Ha en bra dag !!!

• na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-07-19 18:04:26 följande:
    hejhej.....tittar in en stund..... en liten svarthårig flicka e född...såååå söt min lilla prinsessa...Baby
    GRATTIS !!! {#emotions_dlg.flower}
  • na96gen
    lillronya skrev 2010-08-07 14:25:18 följande:
    Ja det får jag nog göra.
    Måste bara sälja nåt annat. Det blir den cerisa vantfleecen med gula kanter och den turkosa fleecen som åker. 
    jag har skrivit till dig på FB {#emotions_dlg.flower}
  • na96gen
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 19:06:17 följande:
    Så vilka väntar barn härinne nu? Och när?
    Jag pratar inte så ofta men läser dessto oftare.
    Vi väntar 3:an i slutet av februari. Spännande, spännande Solig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17