Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men en positiv sak iallafall..

Gubben frågade i helgen " vill ni åka till Legoland eller?, jag har fria hotellnätter att ta ut "  å med tanke på analkande salg så kan man ju kanske tänka sig en snabb dansk resa {#lang_emotions_dreamer}

OM man nu inte mår tjyvens förstås

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Nu kommer Bella med bussan så dags för mellis..

Cu sötisar o tack för att jag fick gnälla lite {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-17 13:33:29 följande:
     Den var ju ursöööt ju, fick ett stort godkänt från sambon också. Min hunger är snudd på borta och jag kan inte äta bara för att äta, jag mår såååå illa av det, vatten är typ det godaste som finns nu! Oh la la, en liiiiten salgtripp kanske det orkas med...*ler*
    Här går det åt några liter nyponsoppa i veckan nuförtiden

Ja salg skulle va roligt men rent ärligt så skulle jag verkligen inte orka just nu
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-17 13:37:10 följande:
    Vågar knappt skriva det, men alldeles för länge. Tror att det höll på de första sex månaderna faktiskt. Men jag ska väl inte klaga för jag har inte mått illa nästan alls de andra gångerna. Hmmm har jag missat nåt här?
    Men hua!! 6 månader {#lang_emotions_surprised} Måtte jag INTE dras med de så länge!!
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-17 13:40:38 följande:
    Kan hända att du har, jag har inte basunerat ut något, men jag hämar Bubblan ganska precis.
    Ja vi är rätt precis härmade  
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2010-05-17 14:03:47 följande:
    Håller tummarna att det ger med sig snart. Man blir så handikappad när man mår illa . Mådde illa tills för ett par veckor sen. Gick över i v 14 med Aline men nu höll det i sig till v 16. fast är fortfarande helt galet trött. Men det kan jag leva med
    Ja jag blir helt personlighetsförändrad, vill bara ligga i ett mörkt rum ensam dygnet runt, men det går ju inte riktigt

Tröttheten kan jag nog åxå fixa, men inte {#lang_emotions_throwup}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:08:45 följande:
    jäklar vad bebisar det kommer ploppa ut i denna tråden i höst/vinter de som ska ha snart är dunis o greken va? o sen i höst/vinter blir det pepper, bubblan, småkryp o en till som jag inte ska nämna än Missat någon?? Får nästan skriva en lista så man håller reda på alla tjockisar i tråden
    Jag vet åxå nån till som är lite hemlig än

Det blir en massa nya danskbebisar {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:09:56 följande:
    här höll det i sig tills de ploppade ut men det får vi verkligen hoppas att du slipper!Ät en pepparkaka innan du stiger upp på morgonen, kan hjälpa lite. Ingefärsté är också lite lindrande.
    Å tack för tipsen!! Ska prova
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:09:55 följande:
    jag hade gärna tagit ert illamående om bara det andra oxå "smittat" av sig släng hit foglossningarna oxå om det hjälper lite extra ingen som råkar ha baby airbruschklänningar i sin lokala butik utan webb??
      *smittar ner stökis*
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2010-05-17 14:10:51 följande:
    Det gick ju an att må illa innan man väntade första för då kunde man bara lägga sig när man ville. Jobbigare när man redan har barn, då är det bara att bita ihop.Jag hade dock turen att inte må illa på nätterna så det är jag glad över.Nä, kombinationen av illamående och trötthet är ingen hit direkt. Men detta kommer du klara galant, rätt som det är så försvinner det. Hoppas för din skull att det blir snart
    Ja jag tycker så synd om Bubblis, hon vill busa runt och jag orkar inte riktigt i samma takt just nu {#lang_emotions_frown} Men man leker ju så mycket man bara orkar ändå vilket gör att man mår ännu sämre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17