• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-19 09:49:14 följande:
    Visst brukar Babyshop vara snabba att leverera? Kanske tom får paket idag
    ja de brukar vara snabba
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2011-01-19 10:00:32 följande:
    Eh blev ett rejäålt HKLÖÖ inatt...nu är visst lite molonyheter på väg hem iaf Tyst
    vad blev det??? här har den än så länge bara blivit bondgårdsleggings t mellan tjejen o colibriklänning+vit/rosa randiga byxor t lillan.
    Tre flickor f.-04 -06 o -10
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2011-01-19 10:14:16 följande:
    vad blev det??? här har den än så länge bara blivit bondgårdsleggings t mellan tjejen o colibriklänning+vit/rosa randiga byxor t lillan.
    bondgårdsklänning, colibriklänning, kassetklänning, bondgårdsleggings, colibrileggings och safarisuit Tyst
    Men tröstar mig med att Maia faktiskt BEHÖVER sommarkläder och dessa klänningar kommer hon bli så fiiiin i Hjärta

Nu måste det dock rensas ut lite för o sponsra detta galna hklööö...
  • Duntoffla

Vad betyder ert HKLÖÖ egentligen? 

Jag ska nästa vecka träffa en arbetskompis som har fått barn. Vilken storlek skulle ni ta till en 6-veckors tjej? 62 eller 68?

Tips på ngn fin body eller suit och gärna rea. (hon brukar inte ha typ Molo, Katvig och sånt så inget jätteextremt)

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-19 10:26:55 följande:

Jag ska nästa vecka träffa en arbetskompis som har fått barn. Vilken storlek skulle ni ta till en 6-veckors tjej? 62 eller 68?

Tips på ngn fin body eller suit och gärna rea. (hon brukar inte ha typ Molo, Katvig och sånt så inget jätteextremt)

åh känner mig väldigt skyldig till det där uttrycket faktisktDrömmer

När man gör -jag-borde-verkligen-inte-men-jag-vill/behöver-och gör-det-ändå köp
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 10:29:21 följande:

Ungefär sådana köp jag gör mest hela tidenFlört
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 10:29:21 följande:

Jo, jag förstod själva innebörden sedan innan men undrade om bokstäverna var ngn slags förkortning. Men det är mao bara bokstäver

• Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-19 10:26:55 följande:

Denna http://www.madeforkids.se/duns-sweden/618-zipfront-suit-ladybug-hot-pink.html gav jag nyss bort när en kompis till mej fått barn, jättemjuk och skön och hon blev verkligen glad för den Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17