• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-19 10:34:40 följande:
    liten säger hon som fick den, gav bort 68 och den är redan nästan för liten och då är hon 2½mån
    Ok, vad bra! Då kan jag ju köpa 74. 
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 10:35:43 följande:
    Liiiten- Lova har 86 på sin och den är lagom..Annars har hon 74/80
    Om jag då ska köpa en till min fislisa också, vilken storlek bör jag då ta? Om den ska räcka lite? 80? Hon har 68 i Molo nu och 74 i Katvig (dock lite långt på henne)
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2011-01-19 10:23:32 följande:
    bondgårdsklänning, colibriklänning, kassetklänning, bondgårdsleggings, colibrileggings och safarisuit Tyst
    Men tröstar mig med att Maia faktiskt BEHÖVER sommarkläder och dessa klänningar kommer hon bli så fiiiin i Hjärta

Nu måste det dock rensas ut lite för o sponsra detta galna hklööö...
    Fin shopping, är så sugen på kasettkläningen men min stora tjej ratar den för den är för lite råååsa.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-19 10:37:48 följande:
    jag har jättesvårt för att bara ge bort en body eller ett par byxor, tycker det känns halvt på något vis.
    Ja, precis. Då är suit bättre tycker jag. Så får det bli. Någon gång kommer hon ju kunna ha den.

Vad bra att Lindex hemsida funkar nu. Ser ut att vara massa fint ju  
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-19 10:41:38 följande:
    Ja, precis. Då är suit bättre tycker jag. Så får det bli. Någon gång kommer hon ju kunna ha den.

Vad bra att Lindex hemsida funkar nu. Ser ut att vara massa fint ju  
    ahh nu trilla jag dit på en till molly med
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 10:38:28 följande:
    Goddag i tråden förresten!!

Vill shoppa men tomt på kontot, kommer ju in pengar imorrn i och för sig Drömmer
    Väntar spänt på att mäklaren ska höra av sig om vi får huset också, kanske räcker med shopping på ett tag då.
    Goddagens!

Spännande med huset! Du får visa bilder sen NÄR ni vunnit budgivningen  
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 10:39:35 följande:
    Fin shopping, är så sugen på kasettkläningen men min stora tjej ratar den för den är för lite råååsa.
    jag hoppas Maia kommer gilla den, nostalgi på hög nivå liksom Hon vet ju inte ens vad kassettband är förstås
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-19 10:58:22 följande:
    jag hoppas Maia kommer gilla den, nostalgi på hög nivå liksom Hon vet ju inte ens vad kassettband är förstås
    Haha...Tänk vilken skillnad mot när vi växte upp. Då faktiskt mobiltelefon och internet inte direkt existerade
  • Dolphin

Vilken storlek hade ni tagit på en Molo softshell jacka tille n kille som blir 2 år i maj, han är just nu ca 80 cm lång och ganska smal. Eftersom de är små i storlekarna tänker jag spontant på 92 men undra om han kan ha den i höst också eller om den hinner bli för liten...??
    Blir 98 alldeles för stort till våren tror ni?
    Hade ju varit så bra om han kunde ha den i höst också. =)

• Duntoffla
    Dolphin skrev 2011-01-19 11:21:11 följande:
    Vilken storlek hade ni tagit på en Molo softshell jacka tille n kille som blir 2 år i maj, han är just nu ca 80 cm lång och ganska smal. Eftersom de är små i storlekarna tänker jag spontant på 92 men undra om han kan ha den i höst också eller om den hinner bli för liten...??
    Blir 98 alldeles för stort till våren tror ni?
    Hade ju varit så bra om han kunde ha den i höst också. =)
    Nu vet jag inget om just Softshellen men min kille hade läänge storlek 86/92. Jag skulle nog ta 92

Dags att fixa lunch här

CU 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17