Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-14 19:57:51 följande:
    Ja, visst måste man
    Men då är nog ändå blå eller gröna ändå bästa att ta, jag menar pärlplattorna känns ganska rosa och röda har vi också som sagt
    Ja det är de ju då.
    För mej var valet lätt.
    Dessutom kom E förbi datorn precis när jag hade de uppe och sa att där var ju hans blåa skor.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-14 20:18:47 följande:
    Godkväll

Här sover barnen sen 1 timma tillbaka, underbart att Liam ändrat sina sov vanor och numera somnar runt kl 19 även han

Vad händer här?
    Skönt med sovande barn.
    Här traskar A uppför trappan suckande. Traskar ner efter en stund och har diverse ärenden...
    Och så upp igen...
    E sover sen länge.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-14 20:21:13 följande:
    Klart det är hans blå skor, ganska billiga nu också ju
    SmillaMilla skrev 2011-03-14 20:14:43 följande:
    oj skall leta o se om jag hittar den. 
    tack
    Ja helt ok pris och han har inga i den typen av skor. Så det var befogat.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-03-14 20:23:33 följande:
    Hej hopp töser! Barnen soover o mamman är shoppiingsugen .. Inga erbjudanden nu va?

Nån som har nåt tips till syskonfotografering? Barnen ska fotas den 25e o jag har iiingen aning om vad dom ska ha på sig...! Lia ska ta 1års kort men jag vill ha nåt på dom tillsammans med....
    digulo har lite erbjudande på ytterkläder.

Nu senast hade småttarna IdaT i olika färger. Året innan kativg. Enklt och lite olika men lite lika.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-14 21:14:57 följande:
    Ha ha, undrar detsamma?
    Hade tänkt kolla på en unge i minuten på 4:an men jag får verkligen spatt på all denna reklam, 7 minuter visas sen är det reklam *SUCK*
    Är det det nu?
    Tittade lite på reprisen igår, men fick som vanligt tokångest och gjorde nåt annat.
    Reklamen är trist!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-14 21:25:52 följande:
    Jag sitter här och småtittar på det
    Längtar tillbaka och känner mig lite snuvad på sista bb-vistelsen. Måste bara få göra det igen nån gång, älskar att föda barn
    Usch jag vill INTE föda barn igen!
    Men är gärna med i ögonblicket direkt efter barnet kommit ut.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-14 21:32:41 följande:
    Jag tycker det är en riktig trevlig tillställning jag

Du gör det ja.

Nja jag tycker nog att det trevliga börjar när bebisen kommit ut.

På tok för mycket ångest innan.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-14 21:45:17 följande:
    Förstår det
    Du har ju varit med om lite mer än de flesta andra av oss
    Ja det har jag ju förstås.
    Men en liten bebis att snuffa på kunde man ju ha lite då och då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17