• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Lilla Ego 07

Jag är här titt som tätt, vabbar också idag Glad

Och shoppar tydligen en del från trendsales ocksåFlört

Måste ju ha uppmuntring ju!

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • 1 och 1 är 3

Jag är här!

Hemkommen från öf! Sitter just nu i telefonkö hos audi... vår säljare hade visst gjort lite fel och jag har blivit fakturerad för ett års försäkring på en och samma gång... den som skulle vara gratis... SUCK!

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-24 13:01:20 följande:
    Jag är här!

Hemkommen från öf! Sitter just nu i telefonkö hos audi... vår säljare hade visst gjort lite fel och jag har blivit fakturerad för ett års försäkring på en och samma gång... den som skulle vara gratis... SUCK!
    Men FY
    Har också suttit i telefonkö, nåt PUCKO har backat in i bagage luckan på våran bil så den är helt intryckt, sitter här och kokar!!!! Så då blir det 3000 kr i självrisk IGEN, var ju inte länge sen vi fixade till en buckla som nåt annat PUCKO gjort!!!!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-01-24 13:06:32 följande:
    Men FY
    Har också suttit i telefonkö, nåt PUCKO har backat in i bagage luckan på våran bil så den är helt intryckt, sitter här och kokar!!!! Så då blir det 3000 kr i självrisk IGEN, var ju inte länge sen vi fixade till en buckla som nåt annat PUCKO gjort!!!!
    sånt är så jäkla trist
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-01-24 13:06:32 följande:
    Men FY
    SUCK! En sån resa har vi oxå gjort.. fast då var det avundsjuka och Vs bil som var drabbad.... 3 tillfälle inom loppet av 8 månader... behöver jag säja att han sålde sin bil sen... Varför ha fin bil och lägga ner mycke tid/pengar på styling nrä folk bara slår i sönder...
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-24 13:18:14 följande:
    SUCK! En sån resa har vi oxå gjort.. fast då var det avundsjuka och Vs bil som var drabbad.... 3 tillfälle inom loppet av 8 månader... behöver jag säja att han sålde sin bil sen... Varför ha fin bil och lägga ner mycke tid/pengar på styling nrä folk bara slår i sönder...
    Åh man blir ju GALEN!!! Alltid är det nåt lixom, känns som vi lagt ut tillräckligt med pengar på den där bilen dom senaste månaderna, självrisker hit och dit, installation av motor/kupe värmare vilket inte var gratis precis och nu är vi där igen, blir mest förbannad över att folk inte verkar ha nåt samvete, men OJ, nu backade jag visst rakt in i en bil, jaja, nu sticker jag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-01-24 15:21:08 följande:
    Finns det någon kod på ellos just nu för att slippa frakt och sånt?
    tror inte det men 235609 ska ge 40% på dyraste varan, sen vet jag inte om 4145 ff funkar för den ger isf fri frakt & 50%..
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17