• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-01-24 17:42:20 följande:
    Ängeln: Underbart linne!!!! Det där måste vi också ha!
    Jätte fint men jag hade velat ha lite mera bilar, kändes lite trist när det bara var några upptill och nertill, men men, det är ju en ren chansning att köpa sånna print.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-24 17:50:41 följande:
    Där ligger våran med Flört 
    Ja nu när åkpåsen används så behövs ju ingen filt, kanske den kommer mer till användning till våren. Kom just på att vi faktiskt inte använder filtar alls, girly rainbow filten hänger över sängkanten och är fin
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-24 17:51:55 följande:
    Ja nu när åkpåsen används så behövs ju ingen filt, kanske den kommer mer till användning till våren. Kom just på att vi faktiskt inte använder filtar alls, girly rainbow filten hänger över sängkanten och är fin
    ja men som du säger nu använder man ju åkpåse, tror nog filten blir bra att ha när det blir lite varmare ure
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:14:11 följande:
    Hej tjejer!

Här är det verkligen fullt ös hela dagarna sen Saga kom Man har verkligen glömt hur mycket tid det tar med en liten, men huj vilket kärt besvär Hjärta En vecka gammal idag.. Gud va tiden rusar fram..

Jag letar febrilt efter dockhusfilten, jag köpte den aldrig förut och jag ångrar mig såååå   Nån som sett nån nånstans?
    Man glömmer lätt som sagt hur mycket tid de små tar. Tycker det är först nu man kan sätta sig ner här och få lite tid ifred.  Hon är för himla söt lilla Saga! Här bubblas det och skrattas ofta numera. Mysigt!Hjärta
    Åh, dockhusfilten skulle även jag kunna tänka mig. Säg till om du hittar den någonstans.

• Kristyr
    Kristyr skrev 2011-01-24 18:40:48 följande:
    Dollhouse filten ser ut att finnas på ajabaja till ord.pris
    eller inte Det fanns ingen köpknapp..
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-24 19:05:45 följande:
    Röda eller svarta leggings.
    Fast skär sej inte röda leggings sej med kantbanden? Vaaaarför gjorde dom inte röda kantband för? Hade ju varit så mycket finare. Ah, svarta funkar ju, tur att jag beställde ett par idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17