• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 13:55:01 följande:
    Undra om det var den bilden jag tog bort innan, rensade nämligen lite bilder när jag la upp de nya idag
    Hur som helst så vet du ju att de finns här i så fall
    Ja det var det kanske.
    Japp det vet jag ju då.

Å jag måste nog också rensa bort bilder. La ju ut mer på T igår.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-25 13:56:42 följande:
    Ja det var det kanske.
    Japp det vet jag ju då.

Å jag måste nog också rensa bort bilder. La ju ut mer på T igår.
    Alltså finns det nåt enklare sätta att rensa bort sina bilder på säljsidan på fb?
    När jag ska göra det så måste jag bläddra ända till den bilden jag vill ta bort och välja den, sen göra om samma sak med nästa bild osv
    Det är ju smidigare när jag lägger in nya bilder för då kan man redigera alla de andra på en gång
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-25 14:00:53 följande:
    Alltså finns det nåt enklare sätta att rensa bort sina bilder på säljsidan på fb?
    När jag ska göra det så måste jag bläddra ända till den bilden jag vill ta bort och välja den, sen göra om samma sak med nästa bild osv
    Det är ju smidigare när jag lägger in nya bilder för då kan man redigera alla de andra på en gång
    redigera kort eller vad det heter, där få man upp en lång lista på sina bilder och sedan är det bara att bocka i tar bort
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-25 14:00:53 följande:
    tryck på knappen lägg till foto när du är inne fotoalbumet på köp och sälj och sedan efter det kan man välja ta bort eller redigera eller lägg till..
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-01-25 14:06:51 följande:
    tryck på knappen lägg till foto när du är inne fotoalbumet på köp och sälj och sedan efter det kan man välja ta bort eller redigera eller lägg till..
    Tack
    Mamma till Nora, August och Ella
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-01-25 14:03:44 följande:
    jag har den i stl 80 i lådan.. Den är lika "stor" som andra småfolkisar i samma stl..
    Men är den liten i storlek som typ förra sommarens klänningar? Den med igelkottar hade Meja 74 i och den vart typ som en tunika nu det sista, frågan är om 80 räcker till Meja? Du har inte lust att mäta längden på den?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-01-25 14:36:24 följande:
    Men är den liten i storlek som typ förra sommarens klänningar? Den med igelkottar hade Meja 74 i och den vart typ som en tunika nu det sista, frågan är om 80 räcker till Meja? Du har inte lust att mäta längden på den?
    gör det när jag kommer hem igen...

Hoppas jag hittar måttbandet bara

Påminn mig annars!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17