• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 15:10:11 följande:
    Nej, det är ju inte det och jag gillar att shoppa Hummel på rea, finns alltid massvis kvar
    Ja precis!
    Jag ska till Torkov på fredag och då kör vi ju förbi Rackarungar, som har mycket hummel.
    Frågan är om jag kan få mina föräldrar att stanna där eftersom det är begravning vi ska på...
    Kanske inte läge att fråga.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-25 15:12:33 följande:
    Ja precis!
    Jag ska till Torkov på fredag och då kör vi ju förbi Rackarungar, som har mycket hummel.
    Frågan är om jag kan få mina föräldrar att stanna där eftersom det är begravning vi ska på...
    Kanske inte läge att fråga.
    Nej, känns väl kanske inte som riktigt rätt läge
    Men du får väl ta en runda dit nån annan dag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 15:17:35 följande:
    Nej, känns väl kanske inte som riktigt rätt läge
    Men du får väl ta en runda dit nån annan dag
    Nej det är nog inte det. JA jag får ta en sväng någon annan dag när någon av våra bilar funkar igen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • ängeln83

Tillbaka från Ica, fyyy så trist det är att handla mat, men nu är det ialla fall påfyllt igen.
    Idag var brevlådan alldeles full med paket, 4 paket från T/FB och ett stort ifrån Villervalla.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-25 16:35:55 följande:
    Tillbaka från Ica, fyyy så trist det är att handla mat, men nu är det ialla fall påfyllt igen.
    Idag var brevlådan alldeles full med paket, 4 paket från T/FB och ett stort ifrån Villervalla.
    Åh kul med paket, har var det också en hög i brevlådan samt en avi som jag tänkte åka hämta direkt mannen kommer hem
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-25 16:49:30 följande:
    Åh kul med paket, har var det också en hög i brevlådan samt en avi som jag tänkte åka hämta direkt mannen kommer hem
    Tok kul Det hade nog inte gått i ens ett litet kuvert till så fullt var det Är glad att jag slapp avi eftersom posten kom först efter vi hade varit i affären, annars hade vi fått åka en runda till.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • anette 81

Någon som har haft Ej sikke lejs vinteroverall?

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-25 17:22:18 följande:
    God eftermiddag!

I går fick jag fina DUNS-veloursuiten. Så himla söt! Åh vad synd att inte leggings fanns Har ju klänning och body. 
    Gjordes väl inte leggings i den färgen(som såldes,utan enbart att hitta på salg)?
    Eller det var kanske någon annan rand
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17